2011 03 15

„Pasaulinė invazija: mūšis dėl Los Andželo“ premjerinį savaitgalį uždirbo net 38 mln.dolerių

Praėjusį savaitgalį viso pasaulio kino teatruose pasirodęs ilgai lauktas garsiojo rekordininko „2012“ kūrėjų veiksmo filmas „Pasaulinė invazija: mūšis dėl Los Andželo“ ir vėl muša rekordus. Vien JAV juosta jau per pirmąsias dienas uždirbo 38 milijonus dolerių. Lietuvoje ji irgi sulaukė didelio mokslinės fantastikos gerbėjų dėmesio ir, startavęs pirmoje vietoje, jau susižėrė beveik 150 tūkstančių.
Filmas „Pasaulinė invazija: mūšis dėl Los Andželo“
Filmas „Pasaulinė invazija: mūšis dėl Los Andželo“ / Kadras iš filmo

„Tikėjomės, kad tautiečiai liks patenkinti filmu, nes šio trilerio kūrėjai jau po hito „2012“ įrodė mokantys kurti įtampos pilnus filmus su kokybiškais efektais. Savaitgalio rezultatai pranoko ne tik mūsų, bet ir „Sony Pictures Release International“ lūkesčius ir tai dar kartą įrodė, kad šiuolaikiniai žiūrovai žino, ką renkasi, ir juos jau sunku suvilioti pigiais šios tematikos filmais, kartais vis dar pasirodančiais rinkoje“, – sakė filmo platintojo „ACME Film“ atstovai.

100 milijonų dolerių kainavusiame beveik dviejų valandų įspūdingų specialiųjų efektų ir kvapą gniaužiančių mūšio scenų filme „Pasaulinė invazija: mūšis dėl Los Andželo“ pasakojama apie tai, jog 2011-aisiais atsitiktiniai ir atrodo nesusiję NSO apsilankymai pasirodo esą siaubingo plano dalis. Žemę užpuola nežinomos pajėgos. Svarbiausieji ir didžiausieji pasaulio miestai vienas po kito virsta griuvėsiais mūšyje, kurio niekas nesitikėjo. Los Andželas – vienas paskutiniųjų fortų žūtbūtiniame žmonijos mūšyje. Dabar tik nuo jūros pėstininkų būrio, kuriam vadovauja seržantas Maiklas Nancas (akt. Aaronas Eckhartas), priklauso mūšio baigtis.

VIDEO: Battle: Los Angeles Movie Trailer Official (HD)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis