2021 11 30

„Paskutinės dvikovos“ režisierius dėl nesėkmės kaltina jaunimą ir jų „sup*#!us telefonus“

Naujas Ridley Scotto filmas „Paskutinė dvikova“ („The Last Duel“) kritikų buvo įvertintas puikiai, tačiau gerais pardavimais pasigirti negali. Ir Scottas dėl to kaltina mobiliuosius telefonus.
Filmas „Paskutinė dvikova“
Filmas „Paskutinė dvikova“ / Walt Disney Studios Motion Pictures nuotr.

R.Scotto biografijoje yra daug įspūdingų filmų – „Bėgantis skustuvo ašmenimis“, „Svetimas“, „Gladiatorius“ yra tik keli neblogi pavyzdžiai. „Paskutinė dvikova“, kritikų vertinimais, irgi galėtų būti labai sėkmingu filmu. Tačiau bent jau kol kas didelio žiūrovų susidomėjimo šis filmas nesulaukė. Ir tai nėra labai didelė naujiena – daug kritikų išgirtų filmų netapo kultiniais. Juokinga tik tai, kad R.Scottas taip karštai sureagavo į nesėkmę ir rado jai tokį keistą paaiškinimą.

Dalyvaudamas tinklalaidėje „WTF Podcast“ R.Scottas paaiškino, kodėl, jo nuomone, „Paskutinė dvikova“ pasirodė taip prastai. Režisierius teigia, kad šiuolaikiniai žmonės yra užauginti su telefonais rankose. R.Scotto nuomone, jauni žmonės „nenori būti mokomi, nebent tos pamokos yra pateikiamos mobiliajame telefone.“

83 metų amžiaus režisierius mano, kad socialiniai tinklai (konkrečiai jis išskyrė „Facebook“) jaunimui suteikė labai daug blogo pasitikėjimo savimi. Scottas teigia, kad tūkstantmečio karta yra išsiblaškę, negali susikoncentruoti ir mokytis. Ir, aišku, dėl to kalti „sup*#!i telefonai“.

Tokia kritika nėra nauja. Kalbama, kad jaunimui sunku žiūrėti filmus, nes jauni žmonės yra įpratę prie trumpo formato turinio. Dabar labai populiarūs klipai dažnai būna vos kelių sekundžių ilgio.

„Paskutinė dvikova“ yra epinė istorinė viduramžius vaizduojanti drama, 2,5 valandų filmas, debiutavęs šį rudenį. Filmo biudžetas – apie 100 milijonų dolerių, kol kas jis pritraukė mažiau nei 30 milijonų pajamų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis