Daugelį Indijoje ypač aktualių ir skaudžių moterų problemų paliečiantis filmas pristatytas ir šiltai sutiktas Toronto ir Romos kino festivaliuose.
Pastarajame „Piktosios indų deivės“ buvo apdovanotos publikos prizu. Tai bus vienintelis „Šeršėliafam“ festivalyje rodomas filmas, sukurtas režisieriaus vyro.
Filme pasakojama Friedos, sėkmingos mados fotografės istorija. Mergina pakviečia šešias geriausias savo drauges į Goa, kur visas apstulbina netikėtomis žiniomis. Frieda išteka, tačiau neatskleidžia, kas yra jos išrinktasis. Atostogos virsta pašėlusiu mergvakariu. Merginos linksminasi, šoka, dalijasi paslaptimis, nuoskaudomis, pykstasi ir iš naujo atranda savo draugystę.
Filmo pagrindas – stiprūs ir daugiamačiai charakteriai. Kiekviena mergina turi savo istoriją, temperamentą, įsitikinimus, problemas. Sutinkame Su, valdingą verslininkę ir mamą, Nargis – politinę aktyvistę, Jo – karjeros Bolivude siekiančią aktorę, Pammy – nelaimingą namų šeimininkę, Mad – dainų autorę ir atlikėją bei Friedos namų pagalbininkę Lakshmi. Jos visos be galo skirtingos, tačiau jas sieja draugystė bei įvairios, daugiausia seksistinių Indijos visuomenėje vyraujančių nuostatų keliamos, problemos.
„Mano manymu filmai nėra skirti pamokyti, jie turi pralinksminti ir įkvėpti,“ – prieš pasaulinę filmo premjerą Toronte teigė režisierius. „Jei publika yra pralinksminama, ją lengviau įkvėpti. Kai žmonės yra įkvėpti, jie tampa atviri. O kai atsiveriame – išmokstame tiek daug, net nesistengdami. Tad galiausiai žiūrovai turėtų suvokti, kokios bendražmogiškos problemos sieja juos su Indijos ir viso pasaulio moterimis.“
Režisierius neslėpė, jog jo užmojis sukurti filmą apie moteris sulaukė nuostabos ir netgi priešiškumo. Visoje Indijos pramogų industrijoje dominuoja herojai vyrai. Nemaža dalis finansuotojų nenorėjo prisidėti prie filmo, kuriame nėra nė vieno garsaus aktoriaus vyro, o kai kurie atvirai pareiškė manantys, jog kino kūrėjas švaisto savo talentą ir laiką, kurdamas istorijas apie moteris.
„Piktosios indų deivės“ laužo stereotipus, būdingus moterų vaidmenims populiariajame Indijos kine. Po linksmu ir nerūpestingu filmo paviršiumi slypi įvairiomis socialinėmis problemomis paženklintas Indijos visuomenės portretas. Prisiliečiama prie lyčių nelygybės, žiūrėjimo į moteris kaip į sekso objektą, seksualinių mažumų, prievartos, kastų skirtumų, prastai funkcionuojančios teisingumo sistemos, diskriminacijos odos spalvos atžvilgiu temų. Tai įprastus komedijos elementus ir kur kas tamsesnę, gilesnę problematiką derinantis, vieno žanro ribas peržengiantis filmas.