2020 06 15

Suskaičiuota, kiek lietuvių žiūrėjo filmus autokino teatruose

Šį pavasarį visoje Lietuvoje atgimė autokino teatrai tapę vienintele saugia kino pramogos alternatyva karantino metu sustojus kino verslui. Susisteminti jų lankomumo duomenys rodo, kad lietuviai smalsiai rinkosi į „drive-in“ kino seansus, tačiau veiklos rezultatai neatstoja įprastos veiklos, rašoma Lietuvos kino centro pranešime žiniasklaidai.
Filmas „Marš marš tra-ta-ta“ autokine teatre
Filmas „Marš marš tra-ta-ta“ autokine teatre / R.Danisevičiaus nuotr.
Temos: 1 Kinas

Kiną savo automobiliuose lietuviai galėjo žiūrėti beveik 20-yje Lietuvos miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Alytuje, Gargžduose, Jonavoje, Tauragėje, Šakiuose, Šilutėje, Pakruojyje, Biržuose, Molėtuose, Ukmergėje, Širvintose ir kituose Lietuvos miestuose. Filmai buvo rodomi ir oro uostuose, ir ant prekybos centrų aikštelių, ir šalia paplūdimio bei kitose neįprastose vietose.

Pagal keturių rodytojų – kino teatrų „Pasaka“, „Apollo“, „Multikino“ ir „Europos kinas“ pateiktus duomenis, pavasario metu, per autokino gyvavimo mėnesius (balandį, gegužę ir birželio pradžią) buvo parodyti 118 filmų, seansuose apsilankė 13 839 automobiliai, o pajamos siekė 154 591 eurus.

Repertuaruose siūlytas ir pramoginis, ir autorinis turinys. Žiūrimiausias autokino filmas – Pietų Korėjos režisieriaus Bong Joon-ho filmas „Parazitas“, kurio seanse apsilankė 1 241 automobiliai, o pelnas siekė 14 837 eurus. Antrasis pagal žiūrimumą – britų režisieriaus Guy‘aus Ritchie‘io filmas „Džentelmenai“ (1 123 automobiliai, 13 806 eurų pelnas), o trečioje vietoje – lenkų drama „Kristaus kūnas“ (rež. Jan Kamosa), sulaukusi 922 automobilių ir 13 020 eurų pelno.

Autokine rodyti ir lietuviški filmai. Populiariausias jų – režisieriaus Roberto Razmos komedija „Tobulas pasimatymas“. Filmą žiūrėjo 222 automobiliai. Antrasis pagal populiarumą Tado Vidmanto filmas „Trys milijonai eurų“ (208 žiūrovai), trečiasis – Arūno Matelio dokumentika „Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ (161 automobilis).

Įvyko ir dvi karantino laikotarpiu retos šventės – premjeros. Lietuvos kino centras pristatė restauruotus klasikos filmus – Vilniaus žiūrovai pirmieji autokine pamatė Raimondo Vabalo filmą „Marš, marš tra-ta-ta“ (1964) bei Algimanto Puipos dramą „Moteris ir keturi jos vyrai“ (1983). Žiūrovai dalyvavo ir atvirame lietuviškų trumpametražių filmų seanse projekte „Vasaros kinas“. 5 nemokami „Vasaros kino“ seansai automobiliams įvyko su Lietuvos kino centro parama.

Nuo pat birželio pradžios veiklą pamažu atnaujina tradiciniai kino teatrai. Jau veikia kino centrai „Multikino“, Vilniaus „Kino deli“, „Atlantis Cinemas“ Šiauliuose, Kino centras „Garsas“ Panevėžyje, Gargždų „Minija“, Ukmergės kultūros centro salė. Nuo birželio 16 d. žada atsidaryti „Skalvija“ Vilniuje, o „Kino pasaka“ ir „Forum Cinemas“ tai padaryti planuoja po Joninių.

Atnaujinus veiklą, kino teatrai seansų metu prašo dėvėti apsaugines veido kaukes, žiūrovai yra sodinami kas du metrus, o vietas šalia gali įsigyti tik šeimos nariai.
Autokino filmų TOP 5

„Parazitas“ (rež. Bong Joon-ho) – 1241 autombiliai, pajamos 14836,95 Eur;

„Džentelmenai“(rež. Guy Ritchie) – 1123 automobiliai, pajamos 13805,998 Eur;

„Kristaus kūnas“ (rež. Jan Kamosa) – 922 automobiliai, pajamos 13019,84 Eur;

„Mama“ (rež. Rodrigo Sorogoyen) – 427 automobiliai, pajamos 5471,36 Eur;

„Ištraukti peiliai“ (rež. Rian Johnson) – 399 automobiliai, pajamos 4732,271 Eur.

Lietuviškų filmų TOP 5

Lietuviškų trumpametražių filmų programa – 249 automobiliai;

„Tobulas pasimatymas“ (rež. Robertas Razma) – 222 automobiliai, pajamos 2708 Eur;

„Trys milijonai eurų“ (rež. Tadas Vidmantas) – 208 automobiliai, pajamos 2496 Eur;

„Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ (rež. Arūnas Mateleis) – 161 automobilis, pajamos 1955 Eur;

„Marš, marš tra-ta-ta“ (rež. Raimondas Vabalas) – 146 automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis