2013 11 11

Svajojate dalyvauti filmo kūrime? Lietuviško filmo „Rūsys“ kūrėjai filmavimams ieško namo su rūsiu

Pirmojo lietuviško siaubo filmo „Rūsys“ komanda aktyviai tęsia pasiruošimo darbus.Šį kartą portalo 15min.lt skaitytojai, norintys kiekvieną dieną stebėti filmavimo procesą, kviečiami siūlyti filmavimo vietą. Kino kūrimui reikalingas individualus dviejų aukštų namas, kurio pirmame aukšte, grindyse, būtų įrengtas rūsio dangtis patekimui į po grindimis esančią rūsio patalpą.
Paslaptingas kambarys su įėjimu į tamsų rūsį
Paslaptingas kambarys su įėjimu į tamsų rūsį / 123rf.com nuotr.

Jei jūs ar jūsų draugai, giminės ar pažįstami gyvena tokiame name – siųskite pirmo, antro aukšto bei rūsio nuotraukas el. paštu siaubo@filmasrusys.lt ir turėsite unikalią istorinę progą stebėti kaip gimsta pirmasis lietuviškas siaubo filmas. Negana to – susipažinsite su garsiausiais Lietuvos aktoriais bei savo akimis pamatysite specialiųjų efektų triukus. Kūrėjai tikina, kad nei kuriame Lietuvos gale stovi namas, nei šio namo interjeras – nėra svarbu.

Skaitytojai nubalsavo: filme „Rūsys“ – kraujo reikia

Filmo kūrėjai klausė 15min.lt skaitytojų, ar Lietuvoje debiutuojantis siaubo filmo žanras gali apsieiti be kraujo? Balsus atidavė daugiau nei du tūkstančiai portalo skaitytojų ir iki pat paskutinės akimirkos aiškaus atsakymo nebuvo. Balsai pasiskirstė praktiškai po lygiai: vieni nurodė, kad filme kraujo visiškai nereikia, kitiems šio raudono siaubo prieskonio  šiek tiek norėjosi. Paskutinę balsavimo valandą, vos keliom dešimtim balsų, nugalėjo pastarasis variantas, tad kino kūrėjai turės paplušėti, kad kraujo elementas filme būtų panaudotas subtiliai ir įdomiai.

Sekti tolimesnes filmo „Rūsys“ užduotis bei diskutuoti galite specialiame filmo „Facebook“ puslapje www.facebook.com/filmasrusys arba teminėje portalo 15min.lt skiltyje www.15min.lt/rusys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis