Ilgainiui ji itin nenoriai ima lankytis grupinėje terapijoje ir susipažįsta su įvairiausių traumų kamuojamais žmonėmis. Vieną dieną pasigirsta klausimas: kas nutiktų, jei kitą rytą pabustume kuo nors kitu? Taigi, grupė keistuolių ima lankytis prabangiuose Švedijos viešbučiuose. Taip prasideda „viešbučių terapija“.
Tai ištrauka iš švedų režisierės Lisos Langseth filmo „Viešbutis“ scenarijaus. „Labai mėgstu apsistoti viešbučiuose. Čia pamirštu savo tikrąjį gyvenimą. Pavyzdžiui, prabangiame viešbutyje gali pasijusti esantis turtingesnis, vertas daugiau nei esi iš tiesų. Aplink visi tavimi rūpinasi. Nesvarbu, kad už pinigus. Kelios dienos tokioje aplinkoje man leidžia pailsėti nuo savęs“, - pasakoja dažnai viešbučiuose gyvenanti L. Langseth. Tad ir savo filmo personažams – bjauria save laikančiai, prievartą ir smurtą patyrusiai blondinei, vienišai, apie šeimą svajojančiai vidutinio amžiaus moteriai, aistros majų kankinimams apsėstam pliktelėjusiam vyriškiui ir jų bendrakeleiviams – ji leidžia klajoti iš vieno viešbučio į kitą. Už viską moka Erika, nes labiausiai ji bijo grįžti pas namuose jos laukiantį vyrą.
Tolimesnę dramos „Viešbutis“ vaizduojamos terapijos eigą ir rezultatus bus galima pamatyti kovo 20—balandžio 3 d. prasidėsiančiame festivalyje „Kino pavasaris“.
Filme išvysite vieną žymiausių šių dienų švedų aktorių – Alicią Vikander – vaidinusią tokiose juostose kaip „Ana Karenina“ ar „Karališkas romanas“. Pastarajame, beje, filmavosi ir kitas „Viešbučio“ aktorius – Davidas Dencikas.