„Amerikietiškąja svajone“ įtikėjusių socialinių psichopatų veidas – B.E.Elliso knygoje

„Amerikos psichopatas“ – kūrinys, kuriame nerasite teigiamų personažų, žmogiškų jausmų ar kilnių poelgių. Jame parodomas tikrasis „amerikietiškąja svajone“ įtikėjusių socialinių psichopatų veidas. Pagal romaną 2000 m. sukurtas to paties pavadinimo filmas, skelbiama pranešime.
Bretas Eastonas Ellisas „Amerikos psichopatas“
Bretas Eastonas Ellisas „Amerikos psichopatas“ / Knygos viršelis
Temos: 2 Knygos Literatūra

Pagrindinis knygos veikėjas jaunas, žavus, turtingas, išsilavinęs, inteligentiškas Patrikas Beitmanas dienomis gyvena nepriekaištingą gerbiamo Volstrito aukštuomenės atstovo gyvenimą: prabangūs apartamentai, stilinga apranga, kasdienė mankšta, kūno puoselėjimo procedūros ir kruopščiai suplanuota susitikimų su svarbiais asmenimis dienotvarkė.

Tačiau sutemus jis virsta serijiniu žudiku, seksualiniu iškrypėliu, kankintoju ir narkomanu. Aukomis jis dažniausiai pasirenka bejėgius valkatas ir prostitutes, o prieš žudydamas kokį nors savęs „nevertą“ individą išlieka tikras buržua ir skaito kiekvienam ilgiausią paskaitą apie brangių restoranų ypatybes, kūno priežiūros priemones, popmuzikos žvaigždes ir geriausias viskio rūšis.

Bretas Eastonas Ellisas (g. 1964) – amerikiečių rašytojas, laikomas vienu svarbiausių XX a. pab. visuomenės demaskuotojų. Į 27 kalbas išverstas skandalingiausias jo kūrinys „Amerikos psichopatas“ daug kartų draustas, cenzūruotas ir smerktas. „Simon&Schuster“ leidykla, sumokėjusi autoriui 300 tūkst. JAV dolerių honorarą, atsisakė leisti knygą dėl moralės saugotojų, aršių feminisčių ir turiniu pasibaisėjusių spaustuvių darbuotojų protestų. 1991 m. knygą galiausiai išleido „Vintage Books“, tačiau didžiausi Amerikos knygynai dar ilgai atsisakė ją platinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis