Andrew Leigh – asmeninio tobulėjimo plėtros ir konsultavimo tarnybos „Maynard Leigh Associates“ įkūrėjas ir vadovas, daugelį metų dirbęs vadovaujamą darbą viešųjų paslaugų sektoriuje. Parašė per dešimt populiarių knygų apie vadybą, lyderystę, veiklos rezultatų pateikimą viešojoje erdvėje. Knyga „Charizma“ jau išversta į 17 kalbų.
Charizma – paslaptingas dalykas, dominęs žmones nuo seniausių laikų. Šis žodis senąja graikų kalba reiškia „dovana“. Paprasčiau tariant, charizma dažniausiai siejama su neįprastomis galiomis paveikti žmones – sužadinti jiems norą sekti paskui jus. Garsiausi pasaulio lyderiai ir ryškiausios asmenybės pasižymėjo nepaprastai stipria charizma, be kurios jiems nebūtų pavykę tapti įžymiems. Tačiau knyga ne apie tai. Ji atsako į svarbiausius klausimus, kurie tikriausiai kyla kiekvienam:
* Kas iš tiesų yra charizma?
* Kokios pagrindinės jos sudedamosios dalys?
* Ar būtina turėti charizmą norint tapti įtakingu lyderiu?
* Ir, be abejo, svarbiausias dalykas – ar charizma įgijama, ar ji įgimta?
Šiuo metu charizma apibūdinama kaip tam tikrų elgesio modelių, kurių galima išmokti, derinys. Daugelis šių modelių susiję su tuo, kaip žmonės jus priima, kai tiesiog esate savimi. Pasirodo, šiuos modelius galima keisti ir valdyti. Vadinasi, tam tikra prasme charizmos išmokstama. Kaip? Andrew Leigh jums paaiškins.
Knygoje autorius paprastai ir įtaigiai nagrinėja charizmos ugdymosi būdus, kurie padeda peržengti tai, ką vadiname „būti savimi“, ir sukuria asmeninę trauką.
Skaitydami apie šypsojimąsi, akių kontaktą ir kūno kalbą, išmoksite paprastų, bet veiksmingų dalykų, padėsiančių bet kokioje draugijoje pasirodyti taip, kad jūsų dar ilgai nepamirš. Žmonės ims sekti paskui jus, bet tik tuomet, kai patys to panorėsite.