Andrius Tapinas: „Knygų mugėje galų gale liaujamasi verkti“

Vilniaus knygų mugė yra unikalus reiškinys, kuriuo ne tik auginama skaitanti karta, bet naudą patiria ir kitos kultūros rūšys, „Žinių radijui“ iš prasidėjusios Knygų mugės ketvirtadienį kalbėjo žurnalistas ir rašytojas A. Tapinas
Andrius Tapinas
Andrius Tapinas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Svarbiausia, kad tų skaitytojų ratas didėtų. Aš labai džiaugiuosi, kad lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai sugeba suorganizuoti ekskursiją vietoj pamokų, kas vaikams jau yra gera atrakcija, ir vaikai zuja su bloknotėliais, susirinkinėja autografus iš rašytojų, susipažįsta su rašytojais. Galbūt ne rytoj, bet po kelių metų jie paskaitys to rašytojo knygą, tad aš manau, kad dedamas labai teisingas grūdas“, – laidoje „Dienos klausimas“ sakė A. Tapinas. 

Pasak jo, socialinio tinklo „Facebook“ ir knygų skaitytojų bendradarbiavimas puikiai įmanomas.

„Sinergija visada galima. Nereikia nustumti, kad čia yra „Facebooko“ karta, ji yra palaidota, o čia yra knygos karta, kuri yra beviltiškai pasenusi. Taip nėra, tikrai yra sinerginių taškų, ir Knygų mugė yra tie grūdai, kuriuos pasėję mes po 6-7 metų galėsime sakyti: o, mūsų 18-20-mečiai yra skaitanti publika, viskas gerai“, – kalbėjo rašytojas.

Jis taip pat pažymėjo sinergiją matantis ne tik tarp skaitytojo ir leidėjo, bet ir skirtingų kultūros sričių, kad knygų mugė neužsidaro ties knygomis ir literatūra.

„Yra teatras, atsiranda muzikos scena, atsiranda kinas, parduodami bilietai, simfoninis orkestras turi savo stendą. Kitaip sakant – kitos kultūros rūšys, matydamos, kad čia yra didysis pikas, tas populiarumas, Knygų mugėje jos šildosi populiarumo spinduliuose. Aš matau tą fantastišką sinergiją, kuri yra labai naudinga mūsų kultūrai, kai galų gale mes liaujamės verkti, kokia vargšė yra mūsų kultūra, kaip ji niekam nėra reikalinga ir kaip niekas jai neduoda pinigų“, – kalbėjo A. Tapinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis