Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dešimties įkvepiančių verslo lyderių biografijos

Pradėję vystyti verslą nuo nulio, retkarčiais pasijuntame vieniši, nusivylę, patiriame stresą. Todėl pasidarykite pertraukėlę ir paskaitykite sėkmę patyrusių verslo lyderių patarimus, apie tai, kaip pasiekti laimėjimų įvairiose srityse: technologijų, mados, mažmeninės prekybos, nekilnojamojo turto ir kitur.
Oficiali „Steve Jobs“ biografija
Oficiali „Steve Jobs“ biografija / "Obuolys" nuotr.

Knygų naujienas, konkursus ir naujausių knygų recenzijas rasite tinkle „Facebook“. Spauskite čia.

Walter Isaacson „Steve Jobs“ (2011 m). Pradėjęs verslą savo tėvų garaže aštuntajame dešimtmetyje, „Apple“ lyderis prisidėjo prie revoliucinių inovacijų kūrimo. Knyga parašyta remiantis 40 išsamių interviu.

Richard Branson „Losing My Virginity“ (2000 m). Prekės ženklo „Virgin“ įkūrėjas dalijasi ankstyvaisiais patyrimais, kurie suformavo jo, kaip verslininko, požiūrį į daugelį dalykų. Autobiografijoje britų milijardierius nuolatos skaitytojui primena intuicijos bei išskirtinumo svarbą.

Arthur Blank, Bernie Marcus „Built from Scratch“ (1999 m). Būsimi mažmeninės prekybos tinklo „Home Depot“ įkūrėjai iš pradžių buvo samdomi darbuotojai, vieną dieną išgirdę: „Jūs atleistas!“ Jų perspektyva akimirksniu pasikeitė, o atkaklumas padėjo sukurti tikrą imperiją.

Tony Hseih „Delivering Happiness“ (2010 m). Pirmuosius verslus internetinės batų ir aprangos parduotuvės „Zappos.com“ vadovas ėmė kurti dar devynerių metų, o būdamas 24-erių – pardavė savo įkurtą „LinkExchange“ bendrovę „Microsoft“ už 265 mln. JAV dolerių.

Alexis Maybank, Alexandra Wilkis Wilson „By Invitation Only“ (2012 m). Tik 2007-iais metais Harvardo verslo mokyklos studenčių įkurta „Gilt Group“ bendrovė jau verta daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių. Kuo ji ypatinga? Įsigyti jos produktų gali tik tie, kurie turi pakvietimą.

Paul Allen „Idea Man“ (2011 m). Kartu su savo vaikystės draugu Billu Gatesu, Paulas kūrė programavimo kalbą pirmajam asmeniniam kompiuteriui (tuo metu inžinieriai manė, jog tai yra neįmanoma). Knygoje atskleidžiamos įdomios detalės apie „Microsoft“ įkūrimą, ryšius su B.Gatesu bei kitas Paulo Alleno iniciatyvas.

Mel Ziegler, Patricia Ziegler „Wild Company”“ (2012 m). Kai pirmą kartą susitiko būsimi drabužių prekybos tinklo „Banana Republic“ įkūrėjai, jie norėjo keliauti aplink pasaulį. Problema – pinigų trūkumas. Tai istorija apie tai, kaip kūrybiškumas bei aistra veiklai padeda pasiekti sėkmę.

Blake Mysockie „Start Something That Matters“ (2011 m). Įkūręs ketvirtąją įmonę, Blake Mysockie nusprendė nuvykti pailsėti į Argentiną. Greitai suprato, jog skurdus kraštas turi daugybę socialinių problemų. Sprendimas – TOMS batai. Daug patarimų verslui, neturinčiam biudžeto.

Barbara Corcoran, Bruce Littlefield „Shark Tales“ (2011 m). Neįtikėtina, tačiau būdama 23-ejų metų, Barbara jau buvo dirbusi 22-uose skirtinguose darbuose. Jai tekdavo dalinai pasirūpinti devyniais broliais bei seserimis, o išmoktos pamokos prisidėjo prie „Corcoran Group“ augimo.

Martha Stewart „The Martha Rules“ (2005 m). Visoje knygoje pateikta dešimt taisyklių ir aiškus žingsnių planas verslo naujokui, kaip išplėtoti įmonę į aukštumas. Žiniasklaidos koncerno „Living Omnimedia“ savininkė teigia, kad aistra, kokybė, augimas ir rizikos prisiėmimas yra svarbiausi dalykai plėtojant įmonę.

Šaltinis: Verslo edukacijos portalo „Entrepreneur.com“ straipsnis „Dešimt įkvepiančių verslo lyderių biografijų, kurias privaloma perskaityti“ (angl. „10 Must-Read Inspiring Biographies of Business Leaders“)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?