09 28

Giedrius Petkevičius: Kaip parašyti bestselerį. II dalis

Interneto tyruose, o galbūt popierinėje periodikoje teko skaityti interviu su keliais rašytojais, kurie kaip susitarę kartojo tą pačią raktinę frazę – knygos rašymas, kūrybinis procesas yra lengvesnioji knygos gimimo dalis. Kaip gi šitaip, paklausite jūs, prisiminę pirmoje dalyje mano paties minėtas „smėlėtas akis“ ir kūrybines kančias.
Giedrius Petkevičius
Giedrius Petkevičius / Gintaro Lukoševičiaus nuotr.

PIRMĄ DALĮ GALITE PERSKAITYTI ČIA

Taip, be įtaigaus teksto ir daugybės valandų, dienų, savaičių ir mėnesių „skrebenant plunksna“ asmeninio šedevro nesukursite, tačiau mąstydami apie žemiškus knygos sklaidos, pardavimų ir uždarbio reikalus privalėsite apsišarvuoti kantrybe ir, pasak klasikų, – „braukti sūrų prakaitą nuo veido“.

„Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį“ – dar vienas posakis, kuris kiekvienam doram marketingo specialistui turi sukelti įsiūčio priepuolį. Pagrindinis jūsų knygos marketingistas – jūs pats. Jeigu manote, kad jūsų kūrinio viršelio atspalvis turi būti „kaip saulėlydis, tiktai žalias“, iki to paties pažaliavimo ginčykitės su viršelio dizaineriu, kol išgausite visus tenkinantį rezultatą. Jūsų knyga turės būti pastebėta tarp šimtų puikių knygų. Pastebėta ir nupirkta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis