Leidykla „Kirvarpa“ – tai Nidos meno kolonijos (NMK) projekto „Neringos miško architektūra“ dalis, kurią inicijavo architektų ir menininkų duetas Jurga Daubaraitė ir Jonas Žukauskas bei Nidos meno kolonijos vadovė Egija Inzule.
„Norime pakviesti ne tik vaikus, bet ir suaugusius susipažinti su pirmosiomis leidyklos „Kirvarpa“ knygelėmis bei išvysti mus supančią kasdienę aplinką, mišką ar net kitas gyvybės rūšis per knygų autorių bei iliustratorių prizmę.”, – apie pristatymo renginį pasakoja viena iš leidyklos „Kirvarpa“ įkūrėjų J.Daubaraitė.
Monika Kalinauskaitė yra rašytoja ir šiuolaikinio meno parodų kuratorė, gyvenanti Vilniuje. Monikos darbai lietuvių ir anglų kalbomis publikuoti literatūros žurnaluose, parodose ir kataloguose (iš kurių naujausi – operos-performanso Saulė ir jūra. Marina, Lietuvos nacionalinio paviljono 58-ojoje Venecijos bienalėje, katalogas-plokštelė ir Emilijos Škarnulytės projektas Manifold 22-ojoje Tarptautineje Milano trienalėje) ir vietinėje bei tarptautinėje kultūros žiniasklaidoje. Monika yra kuravusi JCDecaux premijos parodų ciklą Šiuolaikinio meno centre Vilniuje 2018–2019 m. bei ivairius jaunųjų menininkų projektus. Šiuo metu ji dirba Vilniaus dailės akademijos Nidos meno kolonijoje.
Kristupas Sabolius yra Vilniaus universiteto filosofijos profesorius ir Masačiusetso technologijų instituto afilijuotas tyrėjas (JAV), tyrinėjantis vaizduotės vaidmenį Vakarų filosofijoje ir čiabuvių mąstyme. Publikavo kelias dešimtis straipsnių, dėstė įvairiuose pasaulio universitetuose. Bendradarbiavo kuruojant keletą parodų ir 2018 m. Lietuvos pristatytą Pelkių mokyklos paviljoną XVI Venecijos Architektūros bienalėje (kuratoriai Nomeda ir Gediminas Urbonai). 2006 m. išleido romaną Bloga knyga, yra knygos Žmogus, kuris žinojo viską bendraautoris (2014 m.), parašė keletą pjesių, kartu su Ignu Jonynu sukūrė scenarijus kino filmams Lošėjas (2013 m.) ir Nematoma (2019 m.). 2017 m. kartu su Tomu Ramanausku įkūrė Kūrybingumo mokyklą, skirtą inovatyvių edukacijos modelių, kūrybos technikų, meno ir mokslo sąveikos integravimui į ugdymo procesus.