Jamesas Borgas – rašytojas, verslo konsultantas, psichologas, tarpusavio santykių, vadybos ir verslo pradžiamokslio bei plėtros specialistas. Jis dirba reklamos, vadybos, žurnalistikos srityse, rengia pozityviosios psichologijos seminarus. Lietuviškai jau išleista šio autoriaus knyga „Minties galia“ („Tyto alba“, 2012).
Nauja Jameso Borgo knyga „Įtikinimo menas“ skirta visiems, siekiantiems pagerinti savo gyvenimo kokybę. Žmonėms, sugebantiems įtikinti, asmeniniame ir profesiniame gyvenime sekasi geriau. Tai bene esminis skiriamasis požymis tų, kuriems sekasi. Visi pa¬žįstame žmonių, turinčių išskirtinę įtikinėtojo dovaną: kad ir kaip susiklostytų situacija, jie sugeba priversti kitus pritarti idėjoms arba daryti tai, ko jie nori. Šie žmonės, regis, sugeba įtikinti kitus be jokių pastangų.
Šios knygos pagrindas – J. Borgo patirtis, įgyta reklamos, rinkodaros, žurnalistikos, darbo psichologijos ir profesinio mokymo srityse ir paremta biheiviorizmo ir socialinės psichologijos tyrimų praktiniu taikymu. Autorius supaprastintai analizuoja įtikinimo procesą ir parodo, kaip jo metodai taikomi gyvenime.
Skaitant šią knygą galima išmokti kuo įtaigiau pateikti save ir savo mintis bei kuo geriau suvokti kitų žmonių mintis, o turėdamas daugiau įtikinėtojo gebėjimų lengviau pasieksite, kad žmonės jumis pasitikėtų ir būtų jums palankūs. Kaskart pasiekti pergalę neįmanoma, bet įvaldęs knygoje aprašytus metodus ir ugdydamas savivoką pamatysite, kad savo tikslų siekiate vis sėkmingiau. Taigi tam tikra prasme tapsite burtininku, kurio geriems norams paklūsta visi.