„Kabinetas 339“: trečias tiražas keliauja į prekybos vietas, autoriai atvyks į Kauną

15min tyrimų žurnalistų Dovydo Pancerovo ir Birutės Davidonytės knyga „Kabinetas 339“ sugrįžta į knygynus ir elektronines knygų pardavimo vietas. Pasak leidyklos „Alma littera“ atstovės Ugnės Gieses, knygą jau galima įsigyti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Pegaso“ knygynuose, netrukus ir kituose miestuose bei knygynuose, taip pat prekybos centruose trečiasis knygos tiražas pasirodys iki sausio 15 dienos.
Knygos „Kabinetas 339“ pristatymas
Knygos „Kabinetas 339“ pristatymas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sausio 15-ąją bus išleista ir „Kabinetas 339” audio knyga, kurią įgarsino aktorius Jokūbas Bareikis. Audio knygą bus galima įsigyti platformoje audioteka.lt. Pirmąsias knygos ištraukas jau galima išgirsti čia:

Gera žinia šios knygos ir 15min Tyrimų skyriaus gerbėjams – sausio 30 dieną knygos autoriai D. Pancerovas ir B. Davidonytė atvyks į Kauną. Susitikimas ir diskusija vyks 18.00 val. Kauno centriniame knygyne.

Knyga „Kabinetas 339“ pasakoja apie 15min tyrimų žurnalistų B.Davidonytės ir D.Pancerovo metus trukusį tyrimą, kurio centre – premjeras Saulius Skvernelis, įtartini jo ryšiai ir sandoriai valstybės vardu. Knygoje taip pat pasakojama apie žurnalistinio tyrimo užkulisius, politinį spaudimą, šantažą ir išdavystę.

Knygą jau dabar galima įsigyti elektroninėje knygų parduotuvėje knyguklubas.lt, paspaudę šią nuorodą.

Elektroninę knygos „Kabinetas 339“ versiją – milzinas.lt platformoje, paspaudę šią nuorodą.

Arba sausio mėnesį įsigykite 15min mokamo turinio 15MAX narystę metams čia ir gaukite šią elektroninę knygą dovanų.

15min nuotr./
15min nuotr./

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis