Paulėkaitė dirbo daugiausia su Oskaru Koršunovu, bet ir su Algirdu Latėnu, Gyčiu Padegimu, Dalia Tamulevičiūte, Jonu Vaitkumi, Gintaru Varnu. Jų sukurti spektakliai įsiminė ir dėl Jūratės išgryninto vaizdo: riedutininkų rampos per visą scenos plotį – Koršunovo „Roberto Zucco“; asketiško vamzdžių interjero – Varno „Heda Gabler“; šeimos turto kaip daiktų sąvartyno – Koršunovo „Ugnies veidas“; apskrito stalo su skyle-bedugne ir ekranu šešėlių teatrui – Koršunovo „Meistras ir Margarita“; grėsmingai pilkos žaidimų aikštelės – Koršunovo „Oidipas karalius“; begalinių laiptų, slaptų suokalbių užkampių – Gintaro Varno „Rigoletas“; dviejų ankštų picerijų su aliuminio altoriais – Koršunovo „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos“ istorija“ – spektaklis vaidinamas iki šiol; išgriaunamos Nacionalinio dramos teatro sienos – Vaitkaus „Visuomenės priešas“.
Ką gali pažadėti knyga? Šansą paklajoti anapus teatro uždangos, kur matyti, kaip sugalvojami ir kuriami spektakliai. Bet ne tik tai – čia yra ir pačios dailininkės sąmonės užkulisių, kur veda jos dienoraščiai, laiškai ir drauge buvusių menininkų, pasakojimai, virstantys legendomis.
Paulėkaitė kaip joks kitas scenografas būdavo su spektakliu nuo sumanymo iki premjeros ir toliau. Režisuodavo, režisieriams girdint ir negirdint. Jai patiko pačiai dėlioti scenoje daiktus, ruošti aktorius vaidinimui ir matyti, kaip jie žengia iš čia į ten. Oginskaitės knyga įveda į teatro ir konkretaus žmogaus – menininkės, moters gyvenimo ir kūrybos užkulisius – nuo paauglystės iki tos scenoje griaunamos sienos, kurios pati menininkė nebepamatė.
„Kartu“ pasakojamos istorijos gali sudominti ne tik tuos, kurie matė ir prisimena spektaklius su Jūratės Paulėkaitės scenografija. Asmeninio brendimo istorija universali, atpažįstama – ypač tiems, kurie augo apsvaiginti meno kūriniais, turėjo dievinamus menininkus, kokia Paulėkaitei buvo aktorė Rūta Staliliūnaitė. Ir realusis gyvenimas – kai svajonės pildosi, esi ten, kur norėjai būti, o ašaros byra, nes teatrą kuria ne vienas žmogus ir tenka arba eiti į kompromisus, arba iš visų jėgų ginti savo pozicijas.
496 psl. knyga gausiai iliustruota spektaklių ir repeticijų nuotraukomis, scenografės portretais, jos piešiniais, eskizais, laiškų ir užrašų faksimilėmis. Išleido „Inter se“, knygos dailininkas Gintaras Znamierovskis.