Ar žinojote, kad terminas „prekės ženklas“ (angl. „brand“) atkeliavo iš XIX a. Laukinių Vakarų? O ar kada susimąstėte, kas yra tie „kaubojai“, sukūrę „Coca-Cola“, „Sony“, „McDonald's“, „Hugo Boss“ ar „Lego“? Visa tai – 50-yje sėkmės istorijų, įtraukiančių kaip nuotykių romanas, kuris stebina, kartais net sukrečia, pamoko ir įkvepia. Knyga padės vienus prekės ženklus dar labiau pamilti, kitų – galbūt nekęsti, bet abejingų, garantuojame, nepaliks.
Ir nesakykite, kad į prekių ženklus jūs nekreipiate dėmesio. Kiekvienas kasdien juos išvystame ar išgirstame kone penkis tūkstančius kartų! Kaip sako knygos autorius, prekių ženklai vis tiek yra Jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. O žmonės, perkantys „bet ką“, demonstruoja ne tik savo abejingumą tobulėti, jie parodo ir nenorą keisti pasaulį į geresnę pusę.