Šie ir kiti klausimai skaitytoją apninka, sekant detektyvinio romano „Nebijok“ siužetą. Autorė taikliai beda į nūdienos socialinių problemų šerdį, romano herojės Olivijos apmąstymais išreikšdama užslėptus skriaudžiamos moters išgyvenimo momentu.
Nors apie heroję ir spiečiasi tirada vyrų, ji anaiptol nėra charakterizuojama, kaip savimi pasitikinti vilioklė femme fatale. Veikiau kaip trapi ir nepatikli būtybė, kuri visomis išgalėmis siekia užsisklęsti nuo pasaulio, tarsi laimingas gyvenimas jai nebepriklausytų.
Autorė taikliai beda į nūdienos socialinių problemų šerdį, romano herojės Olivijos apmąstymais išreikšdama užslėptus skriaudžiamos moters išgyvenimo momentu.
Tokia bejėgiškumo ir prarastos savivertės būsena žmogų dažniausiai ištinka tuomet, kai jis patiria sunkius išgyvenimus. Ypač, kai šių išgyvenimų priežastimi tampa gyvenimas nuolatinėje baimėje, kurią kursto smurtas (fizinis ir/arba psichologinis). Tai – meistriškai pajausta ir atskleista šio romano tema.
Tiesa, kitokį herojės įvaizdį kuria ja besižavintys vyriškos lyties atstovai. Kadangi romanas parašytas dviejų personažų – moters (Olivijos) ir vyro (Gojaus) – akimis, autorė suteikia skaitytojui galimybę pažinti, kaip tą pačią situaciją regi dvi skirtingos pusės – vyriškas ir moteriškas pradai.
Itin ryškus ir kontrastuojantis yra romano protagonisto – Gojaus – personažas. Aistringas ir atšiaurus, rūpestingas, bet kartu kandus veikėjas skaitytojui gali sukelti ambivalentiškus jausmus. Vieną akimirką – priversti juo žavėtis, o kitą – nekęsti už išskirtinai lengvabūdišką jo karštakošiškumą.
Gojus – tikras macho, kartais kiek atliepiantis telenovelėse vaizduojamą vyriškumo prototipą. Dinamiška Gojaus charakteristika yra viena labiausiai intriguojančių šio kūrinio grandžių. Būtent šis personažas romane kurso didžiausias erotines fantazijas. Vienišas, bet itin geidžiamas moterų, vyriškis trykšte trykšta seksualine energija.
Drąsiai ir atvirai kūniškąsias Gojaus intencijas artikuliuodama autorė palengva skaitytoją įtraukia į murakamišką seksualinių fantazijų žaismę. Net keista, kaip nepastebimai sklandžiai viename kūrinyje gali persipinti smurto ir erotikos siužetai. Iš pradžių kiek „rezervuotai“, o vėliau ir gaveliškai drąsiai Vakarė aprašo sekso scenas, vizualizuojamas bei atjaučiamas tiek vyro, tiek moters akimis.
„Nebijok“ – vienas tų romanų, kurį lengvai perskaitysite per vieną, daugiausiai du vakarus. Knygos skyriai trumpi ir dinamiški, kupini detektyvinių elementų, kurie įtraukia nuo pat pirmųjų knygos puslapių. Romano istorija – žemiška ir nuoširdi, puikiai tiks tiems, kurie nori atitrūkti nuo kasdienių darbų ir pasinerti į romantikos kupino trilerio pinkles.