Prekės ženklas, į kurį investuota apie 1 mln. eurų, 2021 metais pristatytas JAV, o pernai Didžiojoje Britanijoje.
„Personalizavimo tema mums labai įdomi, tad ieškome nišų. Pradėjome nuo JAV – didžiausios, tad ir įdomiausios rinkos, bet dirbdami vis išgirsdavome klausimų, kodėl to nėra Lietuvoje (...) Taip pat pastebėjome, kad ateina vienas kitas užsienio žaidėjas, siūlantis personalizuotų knygų vaikams, todėl pagalvojome neužleisti vietos rinkos ir pasiūlyti „Namee“ produktą“, – portalui teigė „Balto trader“ direktorius Dovydas Pauliukonis.
Bendrovė „Balto Trader“ yra vienos didžiausių Baltijos šalyse spaudos įmonių grupės „Balto“ dalis. 2017 metų vasarą „Balto Trader“ elektroninę knygų parduotuvę „Knygos.lt“ už neskelbiamą sumą įsigijo iš prekybos įmonė „Vipsupply“.