Kaip rašoma šios knygos anotacijoje, tai prisiminimai apie gyvenimą nuo paprastų svajonių kupinos vaikystės ankštame butelyje iki 2006-ųjų, kai jos vyras pradėjo svarstyti galimybę dalyvauti prezidento rinkimuose, pasakojimą baigiant vieno šalto ryto akimirkomis, kai įsėdo į limuziną su Melania Trump ir lydėjo ją į jos sutuoktinio inauguraciją.
Vakaruose ši M.Obamos autobiografinė knyga vos pasirodžiusi buvo perkama itin gerai. Knyga išleista pernai lapkričio 13 dieną ir iš karto pasirodė net 24 kalbomis. Skaičiuojama, kad vien per pirmąją prekybos dieną JAV ir Kanadoje jos buvo nupirkta daugiau nei 700 tūkst. egzempliorių – įskaitant spausdintas, įgarsintas ir elektronines knygos versijas. Pagal populiarumą ji nusileido tik Bobo Woodwardo knygai apie Donaldą Trumpą Baltuosiuose rūmuose „Baimė“ („Fear: Trump in the White House“) – šios pernai pasirodžiusios knygos per pirmą prekybos dieną nupirkta per 900 tūkst. egzempliorių.
Kaip nurodo knygą išleidusi „Penguin“ leidykla, dar prieš pasirodant „Mano istorijai“ išankstiniai knygos užsakymai rodė, kad ji tapo perkamiausia internetinės parduotuvės „Amazon“ praėjusių metų knyga.
O iš karto po pasirodymo M.Obamos autobiografija tapo perkamiausia knyga tokiose šalyse, kaip Didžioji Britanija, Vokietija ir Graikija. Knyga yra išversta ir į lietuvių kalbą, jos apžvalgą galite rasti paspaudę čia.
„Mano istorija“ yra viena iš dviejų knygų, dėl kurių leidybos leidykla „Penguin“ yra pasirašiusi sutartį su Obamomis – skaitytojus turėtų pasiekti ir nauja buvusio JAV prezidento Baracko Obamos knyga.
„The Financial Times“ anksčiau skelbė, kad, jų turimais duomenimis, sutartis su Obamomis „Penguin“ atsiėjo 65 mln. dolerių.
M.Obamos knygą Lietuvoje išleido leidykla „Alma littera“, kuri žada skaitytojams pristatyti ir minėtą B.Obamos knygą.