Nauja Viktoro Pelevino knyga „Ananasinis vanduo puikiajai damai“ ironiškai žvelgia į šiuolaikinius karus

Vieno žymiausių šiuolaikinių rašytojų, subtilaus satyriko ir psichologo Viktoro Pelevino apysakų rinkinys „Ananasinis vanduo puikiajai damai“ pasakoja apie šiuolaikinius informacinius, psichologinius bei įprastus karus, kuriuos didžiosios valstybės kariauja svetimose teritorijose. Šioje, ko gero, pačioje juokingiausioje savo knygoje autorius, pasitelkęs populiarius stereotipus, brandžias filosofines ir metafizines įžvalgas, sąmokslo teorijas, neblėstančios įtaigos literatūros klasiką ir žinias apie naujausias technologijas, suplaka iš koto verčiantį literatūrinį kokteilį.
Viktoro Pelevino knyga „Ananasinis vanduo puikiajai damai“
Viktoro Pelevino knyga „Ananasinis vanduo puikiajai damai“ / Knygos viršelis

Literatūros naujienas galite sekti ir socialinio tinklapio „Facebook“ puslapyje „15min knygų lentyna“.

Rusijos žvalgyba specialiais vaistais ir teologiniais raštais parengia be akcento angliškai kalbantį maskvietį specialiai misijai, kad šis per danties plomboje įmontuotą siųstuvą galėtų Dievo balsu byloti JAV prezidentui George'ui W. Bushui. Kitas rusų žvalgas pasišvenčia karui Afganistane. Kartu su vietiniais kovotojais jis klajoja po dykumas ir smėlyje braižo amerikiečius bei jų gyvenimo būdą skaudžiai pašiepiančius užrašus, kurie trikdo naujausias skrydžių valdymo sistemas. Nepilotuojami amerikiečių koviniai lėktuvai bejėgiškai sminga žemyn...

Knygos pavadinimas, kaip spėjama, susijęs su V. Majakovskio eilėraščiu „Jums!“, kuriame autorius kreipiasi į buržua atstovus: „Negi jums, bobomis ir ėdesiu aptekusiems, / Savo likimą galėčiau parduoti? / Jau geriau kekšėms kabakuose / Ananasinį vandenį nešioti!”

Knygą Iš rusų kalbos vertė Irena Potašenko, o išleidyklo leidykla „Kitos knygos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis