Pasak jos, romane persipina net trys meilės istorijos, visos jos labai skirtingos. O viskas prasideda nuo su meiluže užfiksuotų konservatorių premjero nuotraukų, kurias žavingas paparacas vieną dieną užneša į bulvarinio laikraščio redakciją ir atiduoda pareigingai jo redaktorei.
Erikos gyvenimas ima suktis beprotiškoje karuselėje ne tik nuo politinių aistrų ir persekiojančių saugumo darbuotojų, bet ir nuo naujai užgimstančio jausmo nepažįstamajam. Ką slepia fotografas? Ir iš kur jis gavo informacijos? Kaip ginsis premjeras? Kaip toli nužengs saugumiečiai? Ko dar, siekdamas pelno, užsimanys leidėjas?
„Objektyve meilė“ – tai intriguojanti meilės istorija, stulbinančios žiniasklaidos ir politikos pasaulio užkulisių detalės, primenančios vykstančias peripetijas Lietuvoje: kompromituojančios aukščiausios valdžios pareigūno nuotraukos ir redaktoriaus dilema – spausdinti jas ar ne? Kas svarbiau: milžiniškas tiražas ar ramus gyvenimas? – knygos anotacijoje rašo žinomas žurnalistas Frederikas Jansonas. Pasak jo, romane meistriškai atskleisti ir žurnalistinių provokacijų voratinkliai, ir juose patys kartkartėmis susipainiojantys žurnalistai.
Laikas visuomenei atskleisti užuolaidą ir parodyti, kokiomis pragariškomis sąlygomis kartais dirba ir su kokiomis dilemomis susiduria žurnalistai. Ir politikai be pudros dažnai atrodo ir elgiasi visai kitaip.
Pasak Linos Ever, romane pateikiamos lietuviškos problemos ir aktualijos, pamąstymai ir veikėjų tipažai gali daug ką nudeginti.
„Žinau, kad atsiras daug nepatenkintų redaktorių ir dar daugiau nepatenkintų politikų, tačiau jų nebijau. Laikas visuomenei atskleisti užuolaidą ir parodyti, kokiomis pragariškomis sąlygomis kartais dirba ir su kokiomis dilemomis susiduria žurnalistai. Ir politikai be pudros dažnai atrodo ir elgiasi visai kitaip“, – sakė autorė.
Lina Ever teigia, kad viskas jos romane išgalvota – ir bulvarinis laikraštis, ir jo užduotys, ir redaktorė, ir paparacas, ir apie Lietuvos premjerų meilužes ji neturinti jokių duomenų. „Tai tiesiog mano vaizduotės vaisius“, – teigia ji, nors pripažįsta, kad patirtis dirbant redakcijoje, bendraujant su kolegomis ar klausantis vyro fotografo nuotykių rašant labai pravertė. Ir visas aprašytas vietas – Londoną, Nicą, prabangius Alpių kurortus – ji yra aplankiusi.
„Šiame romane daug politikos, daug žurnalistikos, daug fotografijos, kelionių, bet, visų pirma – tai meilės istorija, besivystanti Vilniuje. Tikiuosi, kad romanas patiks tiek vyriškajai, tiek moteriškai skaitytojų auditorijai, nes jame daug veiksmo ir daug jausmų, – apie savo pirmąjį romaną sakė Lina Ever. Anot autorės, romanas gali nepatikti puritoniškiems skaitytojams, nes kai kurios sekso scenos knygoje – itin atviros.
„Erotinėmis scenomis nesiekiau įtikti skaitytojams, tiesiog jos buvo būtinos veikėjų jausmams atskleisti ir emocinei įtampai palaikyti“, – sakė L.Ever ir pabrėžė, kad tikrai nepretenduojanti lygiuotis į erotinių romanų kūrėjus.
Knygos pristatyme dalyvavusi „Moters“ žurnalo redaktorė Gražina Michnevičiūtė sakė, kad pradėjusi skaityti romano rankraštį tiesiog negalėjo sustoti, veiksmas įtraukė ir nepaleido iki paskutinio puslapio. Pasak jos, šiame romane yra visko: romantiškos meilės, sekso, ašarų, išdavysčių, politinių intrigų.
„Aš manau, kad tai pirmasis romanas apie lietuviškos žiniasklaidos kasdienybę“, – sakė redaktorė. Ji teigė, kad tai puiki medžiaga ekranizacijai, o gal net kokybiškam lietuviškam serialui. Pasak jos, herojai tokie ryškūs, kad nori nenori pradedi ieškoti prototipų Lietuvos politikos pasaulyje.
Romano „Objektyve meilė“ autorė gimė ir užaugo Panevėžyje, baigė žurnalistiką Vilniaus universitete, dirbo dienraštyje „Respublika“. Vėliau tapo ryšių su visuomene konsultante, verslininke, valdininke, nors širdyje visam laikui liko žurnaliste ir geriausiai jaučiasi tarškindama savo įspūdžius klavišais. Su vyru fotografu ir jauniausiuoju sūnumi trečius metus gyvena Berlyne, rašo blogą berlynodienorasciai.blogspot.com. Turi dar du suaugusius vaikus.