Naujas „Šilko rūmų“ autoriaus detektyvas – „Moriartis“

Anthony Horowitz. Moriartis. Iš anglų kalbos vertė Rasa Drazdauskienė. Vilnius: Tyto alba, 2016. – 349 p. Dailininkė Asta Puikienė.
Knygos viršelis
Knygos viršelis / Leidyklos „Tyto alba“ nuotr.

Ar kas nors iš tiesų tiki tuo, kas įvyko prie Reichenbacho krioklio? Apie tai daug prirašyta, bet man atrodo, kad visiems pasakojimams kažko trūksta – pavyzdžiui, tiesos.

Anthony Horowitzas (g. 1955 m.) – vienas žymiausių šiuolaikinių britų rašytojų, daugiau nei 40-ies knygų vaikams ir suaugusiems autorius, scenaristas, kurio specializacija – detektyvai. Jis kūrė „Midsomerio žmogžudysčių“ ir „Puaro“ kai kurias serijas bei serialą „Foilo karas“. Būtent jam Arthuro Conano Doyle’io teisių paveldėtojai užsakė atkurti Šerloko Holmso pasaulį. Neįtikėtina, tačiau A. Horowitzui knygoje „Šilko rūmai“ („Tyto alba“, 2015 m.) tai pavyko.

Antroji knyga „Moriartis“ – detektyvas, skirtas pikčiausiam garsiojo seklio priešui, grumtynėse su Šerloku Holmsu nugarmėjusiam į Reichenbacho krioklį. Iš vandens ištrauktas Moriarčio kūnas nekėlė abejonių – tai tikrai jis. Blogiui atėjo galas ir visi lengviau atsikvėpė? Ne. Po Moriarčio mirties likusią pavojingą tuštumą tuoj pat užpildė naujas piktasis genijus: paslaptingas vyras, pavarde Devero, ruošiasi užimti Moriarčio vietą ir panardinti Londoną į žmogžudysčių ir chaoso sūkurį. Kaip tik dėl to į Europą atvyksta Pinkertono agentūros detektyvas Frederikas Čeisas, kuris drauge su inspektoriumi Atelniu Džonsu, perėmusiu Holmso tyrimo metodus, bando demaskuoti naująjį blogio genijų. Medžioklė nuveda tyrėjus į tamsiausius ir pavojingiausius Londono užkaborius, nuo dokų iki katakombų – pas piktadarį, kurio visi bijo, bet niekas nėra matęs…

Šerloko Holmso pasaulis, pasitraukus garsiajam sekliui, nedingo. Žaidimas su mirtimi tęsiasi!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis