Sunku suderinti E.L.James, kaip tylios, santūrios namų šeimininkės, įvaizdį su jos sukurta milijardų dolerių vertės fetišų franšize.
Nuo tada, kai 2011 metais pasirodė „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“, visame pasaulyje buvo parduota 165 milijonų jos erotinės trilogijos egzempliorių ir sukurta keletas vaidybinių filmų, prie kurių prisidėjo ir pati E.L.James.
Tai padėjo išpopuliarinti nišinius seksualinius fetišus (paklusnumas, užrištos akys, spenelių gnybtukai...) – jie tapo daug priimtinesni komerciniu ir kultūriniu požiūriu.
E.L.James „Penkiasdešimt atspalvių“ pavertė prekės ženklu ir licencijavo, pasirodė tokio pavadinimo vynas, apatinis trikotažas, botagėliai, vibratoriai ir antrankiai, o daugelio produktų dizainą kūrė pati rašytoja.
(„Aš užsibrėžiau viską ženklinti, nes nenorėjau, kad šis pavadinimas galiausiai pasirodytų ant priešpiečių dėžučių, – pajuokavo ji. – Tik nedėkite jo ant „Happy Meal“.)
Gerbėjai vis tiek norėjo daugiau ir E.L.James davė jiems daugiau.