„Penkiasdešimties pilkų atspalvių“ autorė grįžta – pažįstamą istoriją pristato kitu kampu

Kaip romanistė, išgarsėjusi itin karštos erotikos prisotintais kūriniais, E.L.James yra stebėtinai uždara. „Aš nepaprastai droviuosi apie visa tai kalbėti“, – sako ji.
E.L.James
E.L.James / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sunku suderinti E.L.James, kaip tylios, santūrios namų šeimininkės, įvaizdį su jos sukurta milijardų dolerių vertės fetišų franšize.

Nuo tada, kai 2011 metais pasirodė „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“, visame pasaulyje buvo parduota 165 milijonų jos erotinės trilogijos egzempliorių ir sukurta keletas vaidybinių filmų, prie kurių prisidėjo ir pati E.L.James.

Tai padėjo išpopuliarinti nišinius seksualinius fetišus (paklusnumas, užrištos akys, spenelių gnybtukai...) – jie tapo daug priimtinesni komerciniu ir kultūriniu požiūriu.

E.L.James „Penkiasdešimt atspalvių“ pavertė prekės ženklu ir licencijavo, pasirodė tokio pavadinimo vynas, apatinis trikotažas, botagėliai, vibratoriai ir antrankiai, o daugelio produktų dizainą kūrė pati rašytoja.

(„Aš užsibrėžiau viską ženklinti, nes nenorėjau, kad šis pavadinimas galiausiai pasirodytų ant priešpiečių dėžučių, – pajuokavo ji. – Tik nedėkite jo ant „Happy Meal“.)

Gerbėjai vis tiek norėjo daugiau ir E.L.James davė jiems daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis