Pirkėjai plūsta į knygynus įsigyti leidinių apie popiežių Pranciškų

Artėjant popiežiaus vizitui, leidyklų atstovai tikina, kad susidomėjimas knygomis apie pontifiką auga, tačiau šalies knygynuose tokių knygų pasirinkimas nėra didelis. Didžiausio pirkėjų dėmesio knygynai tikisi popiežiaus vizito išvakarėse.
Popiežius Pranciškus
Popiežius Pranciškus / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šiuo metu knygynuose daugiausia pirkėjų dėmesio sulaukia popiežiaus Pranciškaus pamokslų, kalbų, maldų rinkinys „Šio gyvenimo laimė“. Jame pontifikas dalijasi asmeninėmis istorijomis ir linksmais nutikimais.

Netrukus turėtų pasirodyti ir jaunimui skirta knyga. Pasirinkimas net ir artėjant popiežiaus vizitui gana kuklus – vos 4 knygos.

„Šiuo metu turime išleidę tris knygas [apie popiežių Pranciškų]. Planuojame, kad kitą savaitę pasirodys pati naujausia jo knyga „Dievas yra jaunas“, kuriame popiežius kreipiasi į jaunimą. Gauname daug užklausų apie šios knygos išleidimą ir taip pat labai laukiame, kada ji pasirodys“, – sakė „Baltų lankų“ rinkodaros projektų vadovė Aistė Nenėnė.

Pasak leidyklų, Lietuvoje religinės knygos paprastai negraibstomos, jų tiražai nėra dideli. Tokių knygų populiarumas esą išauga prieš religines šventes arba žinomų dvasininkų apsilankymus.

„Knygų naujienas visą laiką perka, taip pat pirkimas suaktyvėja prieš dvasinių lyderių atvykimą į šalį. Kai Lietuvoje lankėsi Dalai Laima, tuo metu knygų pardavimas ir susidomėjimas knygomis apie jį buvo labai didelis“, – pastebi „Vagos prekybos“ atstovė Viktorija Jakučionytė.

Ar per likusias kelias savaites popiežiaus knygos pateks į perkamiausiųjų sąrašus, leidėjai neprognozuoja. Kur kas didesnio nei knygos susidomėjimo sulaukia galimybė popiežių pamatyti ir išgirsti gyvai.

Dar rugpjūčio pradžioje vos paskelbus registraciją į susitikimus su Pranciškumi, pirmųjų kvietimų nebeliko jau po pusvalandžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis