Rugpjūtį pasirodys knygos „Mergina su drakono tatuiruote“ tęsinys

Rugpjūtį pasirodys knyga „That Which Does Not Kill“, kuri pristatoma kaip garsiosios Stiego Larssono trilogijos „Mergina su drakono tatuiruote“ tęsinys. S.Larssonas iki mirties nespėjo parašyti visų suplanuotų knygų, ir jo darbą pratęsė rašytojas Davidas Legercrantzas, skelbia guardian.co.uk.
Filmas „Mergina su drakono tatuiruote“
Filmas „Mergina su drakono tatuiruote“ / Incognito Films nuotr.

Daugiau informacijos apie literatūrą, knygų konkursus rasite ir „15min knygų lentynos“ paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“. Prisijunkite ir jūs!

Ši knyga pasirodys rugpjūčio mėnesį ir bus išleista 35 šalyse. Leidėjai sako, kad šios knygos populiarumas gali viršyti netgi „Da Vinčio kodo“ sukeltą susidomėjimą visame pasaulyje. 

Knygą „That Which Does Not Kill“ lapkričio mėnesį pabaigė rašyti D.Lagercrantzas, kuris pastaruoju metu pagarsėjo kaip garsaus futbolininko Zlatano Ibrahimovičiaus autobiografijos bendraautorius. Jis pratęsė S.Larssono, kuris mirė 2004 metais sulaukęs 50-ies, darbą. 

Jis teigė, kad romane norėjo išlaikyti S.Larssono knygų „mitologiją, tą pasaulį, kurį jis sukūrė“

Šioje knygoje bus tęsiama Lisbeth Salander istorija. Tačiau autorius kol kas neatskleidžia detalių, apie ką bus šis 500 puslapių apimties politinis trileris. 

Jis teigė, kad romane norėjo išlaikyti S.Larssono knygų „mitologiją, tą pasaulį, kurį jis sukūrė“. Rašytojas taip pat sakė, kad stengėsi išlaikyti S.Larssono rašymo stilių, kuriame kriminalinė istorija susipina su politine ir socialine kritika. 

„Lisbeth Salander nėra šiaip superherojė. Ji įdomi ne tik dėl savo talentų, bet ir dėl jos gyvenimo istorijos, konteksto“, – sakė jis. 

S.Larssonas planavo parašyti septynias knygas, tačiau iki mirties spėjo parašyti tik tris. Jo trilogija pasaulyje buvo parduota 80 mln. kopijų tiražu. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis