Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sėkmingos verslo pradžios paslaptį įmins knyga „From idea to product/Market fit“

Sėkmingai verslo pradžiai reikia kelių komponentų: geros idėjos bei efektyvaus ir greito starto. Pradėti veikti visada sunku, o kartais nelengva rasti išeities taškus iš kilusių sunkumų. Atsakymus į rūpimus klausimus, galimus problemų sprendimo būdus surasti jau spalio 12 d., ketvirtadienį, PPC „Ozas“ įsikūrusiame knygyne VAGA padėti stengsis Antverpeno vadybos universiteto profesorius Omar‘as Mohout‘as, pristatydamas autorinę knygą „From idea to product/Market fit“ bei jo kolega, Belgijos verslininkas S.Adnan’as Masood’as.
Vyras biure
Verslininkas / Vida Press nuotr.

Knygos autorius Omar‘as Mohout‘as – Antverpeno vadybos universiteto profesorius, aktyviai veikia operacinių sistemų kūrimo procese Belgijoje, taip pat įvairių knygų startuolių tema autorius. „Kasdien sutinku tūkstančius verslininkų ir visi jie klausia to paties: kaip jų idėją paversti realybe arba kokiu būdu paskatinti verslo augimą. Taigi, parašiau knygą, kad atsakyčiau į šiuos klausimus“, – apie knygos gimimo istoriją kalba autorius.

Knygoje „From idea to product/Market fit“ kalbama, jog verslą pradedančių įmonių sėkmę lemia tai, kaip greitai ir efektyviai idėja yra paverčiama konkrečiais veiksmais. Žinoma, pradėti veikti visada sunkiausia. Verslo pradžia reikalauja pasiryžimo mokytis ir nebijoti suklysti. Klaidų išvengimas nerodo įgimto žmogaus gebėjimo atsakyti į visus klausimus. Tai demonstruoja, kad asmuo moka ieškoti atsakymų į juos. Knyga „From idea to product/Market fit“ siekiama padėti atsakyti į verslininkams rūpimus klausimus, suformuluoti galimus atsakymus. Ši knyga pateikia gaires, įžvalgas, perspektyvas ir įkvėps nuo idėjos pereiti prie prekės įvedimo į rinką.

Pirmą kartą Vilniuje rašytojas apsilankė šių metų gegužę, dalyvaudamas festivalyje „Login“ ir skaitydamas pranešimą. Festivalio metu nemažai Lietuvos startuolių parodė susidomėjimą knygos autoriaus idėjomis. Būtent tada įmonė „Flanders Investment and Trade” ir verslininkas S.Adnan’as Masood’as nusprendė, kad knygą „From idea to Product/Market Fit” reikėtų pristatyti Lietuvoje.

„Lietuva, o platesne prasme visos Baltijos šalys sparčiai dalyvauja skaitmeninėje revoliucijoje. Čia yra tiek daug galimybių, todėl nenuostabu, jog knygą nutarėme pristatyti Lietuvoje“, – mintimis dalijasi renginio organizatoriai.

Ši knyga – tai gidas, žingsnis po žingsnio vedantis sėkmingo verslo kūrimo ir plėtojimo link. „Knyga subalansuota bet kuriam, norinčiam pradėti realizuoti, pristatyti inovatyvų produktą ar paslaugą. Knygos skaitytojai gali būti verslininkai, kompanijos, o tuo pačiu metu ir bet kuri veiklą pradedanti organizacija“, – mintimis dalijasi profesorius.

Renginio iniciatoriai neabejoja knygos teikiama nauda. Anot jų, į susitikimą ir knygos pristatymą tikrai verta ateiti, kadangi bus gyvai pristatytas sėkmingo verslo gidas, nurodytos perspektyvos tiems, kas tiki, kad inovatyvumas yra svarbu.

Paklaustas, kodėl rengti pristatymą pasirinko knygyne VAGA, autorius nedaugžodžiavo: „Knygynų tinklas VAGA yra vienas didžiausių Lietuvoje, todėl pristatymą nutarėme surengti jame. Įtakos turėjo ir geri santykiai S.Adnan‘u Masood‘u“.

Daugiau informacijos apie renginį – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos