Už 100 JAV dolerių Danas Brownas žada atskleisti bestselerių rašymo subtilybes

Bestselerių autorius Danas Brownas seka rašytojų Margaret Atwood ir Jameso Pattersono pramintu keliu – internete pradeda rengti kursus, kuriuose visi norintys gali susipažinti, kaip reikia kurti intriguojančius trilerius.
Danas Brownas
Danas Brownas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

2015 metais veiklą pradėjusioje internetinėje kursų platformoje „Masterclass“ kultinės knygos „Tarnaitės pasakojimas“ („The Handmaid's Tale“) autorė M.Atwood jau rengia savo kursus apie kūrybinį rašymą. Savo rašymo paslaptis už pinigus dėsto ir bestselerių autorius J.Pattersonas. Nuo šiol čia galima rasti ir D.Browno patarimus.

„Įvilktos į simbolius Dano Browno istorijos parduotos daugiau nei 250 mln. egzempliorių tiražu, o tarp šių istorijų yra ir vienas iš geriausiai pasaulyje perkamų bestselerių „Da Vinčio kodas“. Kursuose Danas žingsnis po žingsnio pristato kūrybos procesą, kaip idėjos virsta pasakojimais“, – rašytojas pristatomas tinklalapyje.

Kursų kaina – apie 90 eurų (100 JAV dolerių), o juos iš viso sudaro devyniolika skirtingų temų.

„MasterClass“ išplatintame pranešime nurodoma, kad kursuose, be patarimų, D.Brownas dalijasi ir savo rašymo patirtimi – tiek sėkminga, tiek ir skaudžia.

„Man patinka kūrybinis procesas ir man bus labai malonu padėti kitiems įveikti kliūtis ir nusivylimą, kuris yra būdingas rašant romaną. Aš viliuosi, kad šie kursai kuriančiuosius įkvėps, rašytojams suteiks konkrečių patarimų, kuriuos jie galės iš karto panaudoti kurdami savo istorijas“, – sako pats D.Brownas.

Amerikiečių rašytojas praėjusiais metais pristatė savo naujausią romaną „Kilmė“ („Origin“), kuris lietuvių kalba mūsų šalį pasiekė šių metų pradžioje. Šios knygos apžvalgą galite skaityti paspaudę čia.

Garsiausia ir sėkmingiausia D.Browno knyga laikomas 2003 metais išleistas romanas „Da Vinčio kodas“ („The Da Vinci Code“), kurio, kaip skaičiuojama, visame pasaulyje nupirkta daugiau nei 50 mln. egzempliorių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis