1 Tomas Dirgėla vaikystėje neturėjo interneto, bet buvo dažnas svečias savo tetos namuose, kur savaitgaliais internetas veikdavo neribotai.
2. Į svečius užsukę klasės draugai, pamatę Tomo kompiuterį, akimirką pamanydavo esantys praėjusio amžiaus technologijų muziejuje.
3. Norėdamas užmegzti dar didesnį ryšį su savo skaitytojais, T. Dirgėla su jais online žaidžia kompiuterinius žaidimus, o dažniausiai – visame pasaulyje didelio populiarumo sulaukusį Roblox.
4. Domo ir Tomo detektyvinę istoriją apie nulaužtą YouTube kanalą T. Dirgėla parašė per savaitę vieno mobiliojo operatoriaus salone. Po kelis šimtus skaitytojų kasdien stebėjo tiesioginę transliaciją, kaip T. Dirgėla rašo naują knygą, o pertraukėlių metu galėjo užduoti klausimus arba pakreipti knygos siužetą norima linkme.
5. Istorija apie kompiuterinį žaidimą Minecraft atsirado Tomo vaikų dėka, kai du vyriausieji buvo tiesiog užsikrėtę šiuo žaidimu ir kartais apie jį pasakodavo nuo ryto iki vakaro, tad rašytojas šį žaidimą net sapnuodavo naktimis.
6. Autorius planuoja sujungti jėgas su dirbtiniu intelektu ir parašyti bendrą knygą, vėliau tiek autorystę, tiek ir honorarą pasidalindamas per pusę.
7. T.Dirgėlos knygos apie Minecraft žaidimą veikėjai – tai paties rašytojo vaikai Jaunius Ąžuolas, Tautė Liepa ir Vainius Vakaris: autorius knygoje pasitelkė jų antruosius vardus.
8. Vaikų mylimas rašytojas asmeniniame gyvenime aktyviai sujungia skaitymą ir šiuolaikines technologijas, tad skaito ne tik popierines knygas, bet ir klausosi jų ausinėse, taip pat knygą atsiverčia ir telefone ar elektroninių knygų skaityklėje.
9. Skaitytojai džiaugiasi su T. Dirgėla galėdami bendrauti tiesiai iš savo namų – autorius su fanais aktyviai komunikuoja socialiniuose tinkluose: atsako į skaitytojų ar jų tėvų žinutes apie būsimas knygas, džiaugiasi padėkomis ir vaikų pieštais portretais bei kviečia sekėjus siūlyti idėjas būsimoms knygoms.
10. Šiuos faktus T. Dirgėla taip pat rašė pasitelkęs technologijas – nešiojamąjį kompiuterį.