Vaizdo pokalbių apie lietuvių literatūrą ciklas „A Glance From the Other Side“: pokalbis su vertėja, žurnaliste Marielle Vitureau

Kiekviena šalis turi ne tik unikalią literatūros tradiciją, vadinamąjį svarbiausių tekstų kanoną, bet ir nusistovėjusias (mokykloje, universitete, kultūros bendruomenėje) tų kanoninių kūrinių interpretacijas, ilgainiui aplipusias įvairiomis klišėmis, trafaretais.

Nors svarbiausiais savo šalies literatūrinės tradicijos kūrėjais paprastai didžiuojamės, išverstus vieną ar kitą klasiką į kitas kalbas nebūtinai susilaukiame tokio pat pozityvaus vertinimo (ir atvirkščiai – kūrinys, kuris čia vertinamas menkiau, gali susilaukti platesnio pripažinimo kitos šalies kultūroje). Siekiant į savo literatūrą pažiūrėti kitomis, kitos kultūrinės ir literatūrinės tradicijos akimis, būtina distancija.

Lietuvių literatūrą per vertimus pristatantis žurnalas „Vilnius Review“ pradėjo filmuoti naują vaizdo interviu ciklą – „A Glance From the Other Side“ (liet. Žvilgsnis iš kitos pusės). Ciklo dalyviai – Vilniuje gyvenantys, dirbantys ar besisvečiuojantys iš užsienio kilę skaitytojai, kurie gali ir nori pasidalinti savo įspūdžiais apie lietuvių literatūrą – skaitytas lietuvių autorių knygas.

Kiekvieno pokalbio metu susipažįstama su pašnekovų skaitymo įpročiais, santykiu su Lietuva ir Vilniaus miestu, išgirstama jų nuomonė apie konkrečius lietuvių rašytojus ir skaitytas šių rašytojų knygas, skirtingas jų gimtosios šalies ir Lietuvos literatūrines mokyklas ir tradicijas.

Šįkart pokalbis su iš Prancūzijos kilusia vertėja, žurnaliste Marielle Vitureau

Projekto komanda:

Interviu rengėjas – Saulius Vasiliauskas

Vaizdo operatorius – Oskaras Abramavičius

Montažo režisieriai – Oskaras Abramavičius ir Saulius Vasiliauskas

Subtitrai ir jų vertimas – Markas Aurelijus Piesinas

Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis