Pasak Ž.Miškinio, operos studija suteikia galimybę kartu su ryškiausiais Vokietijos operos solistais dainuoti mažesnius arba vidutinius vaidmenis. „Tai galima pavadinti stažuote“, – teigė jis.
Apie artimiausius vaidmenis
Artimiausias vaidmuo planuojamas Giacomo Puccini operoje „Madam Baterflai“, kurioje Ž.Miškinis atliks komisionieriaus partiją.
Leošo Janáčeko operoje „Makropulo receptas“, paremtoje Karelo Čapeko pjesės motyvais, jis bus mašinistas. Be to, spektaklį režisuoja žymusis Simonas Rattle.
Kaip vieną didesnių vaidmenų Ž.Miškinis įvardijo Triufaldiną Richardo Strausso komedijoje „Ariadnė iš Nakso“.
Kaip rašoma „Unter den Linden“ repertuare, jo taip pat laukia darbas Wolfgango Amadeuso Mozarto „Užburtojoje fleitoje“, Gabrielo Pierné „Betliejaus vaikuose“ ir kitose operose.
„Šie vaidmenys suteikia daug patirties – juk svarbiausia išeiti į sceną. Galbūt jos nėra tokios ypatingos“, – kuklinosi pašnekovas.
Į operos teatrų atrankas Lietuvoje Ž.Miškinis nueiti dar nespėjo, nes tik neseniai baigė magistro studijas Estijos muzikos ir teatro akademijoje.
„Norėjau išmėginti savo laimę visur, kur tik įmanoma. Po kelių perklausų man tiesiog pavyko patekti čia, kur kol kas esu sudaręs kontraktą dvejiems metams. Tad kol turiu darbų, neskubu važinėti į kitas perklausas“, – sakė jis.
Kaip Ž.Miškiniui sekasi dirbi su režisieriais? „Į savo darbą žiūriu rimtai, tad iš režisierių išgirstu ne pastabų, bet norų. Pasitarę randame bendrą kalbą, išryškiname pagrindinę mintį.“
Patinka vaidinti blogiukus
Ž.Miškinis pažymėjo, kad kol kas jam įdomiau vaidinti neigiamus personažus.
„Turbūt labiausiai man patiko vienas pastarųjų vaidmenų G.Puccini spektaklyje „Mergina iš Vakarų“. Jame turėjau būti prastai itališkai kalbantis indėnas. Iš tiesų, netaisyklinga italų kalba padėjo sukurti vaidmenį. Tai taip pat savotiškai keitė melodiją. Vis dėlto, vaidmenį teko pakeisti į kitą – priklausomybę turinčio žmogaus. Tiesa, jo kalba dėl netaisyklingumo taip pat skambėjo komiškai“, – patirtimi dalijosi pašnekovas.
Pasiteiravus apie svajonių vaidmenis, Ž.Miškinis teigė:
„Nežinau, ar kol kas tai yra realu, bet man atrodo įdomūs šie: Romos policijos viršininko Barono Skarpijos („Toska“, G.Puccini), Mefistofelio („Faustas“, Ch.Gounod) bei Skrajojančio olando (R.Wagner).“
Karjerą pradėjo Lietuvoje
Solistas savo muzikinę karjerą pradėjo „Vilnius City Opera“ spektaklyje „Pikų dama“. „Kaip tik Lietuvos teatro ir muzikos akademijoje baigiau bakalaurą. Be to, man pasisekė perklausoje. Taigi, taip aš pirmą kartą išėjau į sceną“, – pasakojo jis.
Jis prisimena, kad tuo metu jautė ne tik daug streso, bet ir nuostabos. „Kartu dainavo tikrai labai geri solistai. Tad jeigu susirenka Lietuvos geriausi pasaulinio lygio solistai, iš jų tikrai galima daug ko išmokti. Tai mane inspiruoja“, – teigė Ž.Miškinis.