2012 05 02

Atlikėja Ieva Narkutė: „Raudoni vakarai” nebėra mano daina

Motinos dienos išvakarėse Vilniaus klube „Studio9” sostinės publikai pasirodysianti atlikėja Ieva Narkutė sako, kad bene žinomiausias jos kūrinys „Raudoni vakarai” jau nebepriklauso jai. „Kažkas nešiojasi ją savo galvoje, kažkas savo širdyje, kompiuteryje, grotuve – taip ji keliauja per pasaulį”, – baigė mintį dainos autorė.
Ieva Narkutė
Ieva Narkutė / Organizatorių nuotr.

Vis dėlto, jausmingu kūriniu Lietuvą pavergusi atlikėja džiaugėsi, kad pavyko sukurti kažką, kuo gali dalintis, kas tampa ir kitų žmonių dalimi. „Labai smagu skaityti tikrai nuoširdžius komentarus klausytojų, kuriuos kaip nors palietė ta daina. Tai – stiprus jausmas” – dalinosi Ieva. Atlikėja taip pat atskleidė, kad apskritai bene labiausiai kurti ją įkvepia žmonės: „visi sutikti ir nesutikti, tie, kuriuos aš pažįstu ir manau, kad pažįstu, tačiau ko nors apie juos nežinau ir galiu sugalvoti. Galiu kurti tipažus, istorijas...” – atviravo kūrėja. Netikėtai filmo „Tadas Blinda” atnešta sėkmė Ievai, kaip autorei ir atlikėjai, suteikė daug naujų galimybių bei išskirtinio dėmesio, tačiau jos pačios iš esmės nepakeitė: „kaip rašiau, taip ir rašau” – šypsojosi I. Narkutė.

Klausytojams Vilniuje po kelių mėnesių pertraukos vėl pasirodysianti atlikėja pasirodymo laiko – Motinos dienos išvakarėse – taip pat pernelyg nesureikšmina: „Dar net nežinau ar pavyks sekmadienį nuvykti pas mamą.” – sakė mergina ir greitai pridėjo: „Bet vienaip ar kitaip ją pasveikinsiu. Visuomet pasveikinu mamą – net ir be progos” šypsojosi Ieva.

Gyvo garso Ievos Narkutės ir grupės koncertas jau gegužės 5 dieną, muzikiniame klube „Studio9”, Vilniuje.

Bilietus platina „Bilietų pasaulis”

Ieva Narkutė „Raudoni vakarai”:

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis