Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 02 11

Jonas Bon Jovi: „Klausykite geros muzikos!“

Jonas Bon Jovi yra sunerimęs dėl to, jog jauni žmonės šiais laikais „neskiria tinkamo dėmesio“ muzikai.
Jonas Bon Jovi Berlyne
Jonas Bon Jovi Berlyne / „Scanpix“ nuotr.


Rokeris laikomas itin įtakinga asmenybe muzikos scenoje, savo laiku įkvėpęs tūkstančius fanų dainomis „It's My Life“ bei „Livin' on a Prayer“.

Nepaisant to, kad šiuo metu netrūksta naujų ir kylančių žvaigždžių, 50-metį muzikantą neramina tai, jog žmonės nebesidomi geromis dainomis.

„Jaunų berniukų grupės visada turės savo nišą,“ – sakė jis britų žurnalui „Star“. „Bet tu negali lyginti „One Direction“ su tokiais atlikėjais kaip Adele arba „Mumford & Sons“. Tai – bręstantys talentai. Džiaugiuosi matydamas talentų tęstinumą, nes pergyvenu, jog ši karta nebeskiria tiek daug dėmesio muzikai. Šiais laikais daugybė atlikėjų savo kelią į šlovę suranda tokių šou kaip „The X Factor“ ar „The Voice“ pagalba.“

Jon'as nėra tikras, ar jo grupė „Bon Jovi“ tokiomis sąlygomis būtų taip sėkmingai iškilusi.

„Ne, man prireikė 21-erių metų, kad sukurčiau savo pirmąjį įrašą,“ – aiškino jis. „Tai sudėtinga, nes jie yra įstumiami į prožektorių šviesas ir tikimasi, kad jau po šešių savaičių turės gerą įrašą.“

Asmeniniai santykiai, anot Bon Jovi, taip pat gali turėti didelės įtakos, kai gyveni turtingo ir garsaus žmogaus gyvenimą.

Atlikėjas 1989 m. vedė savo mokyklos laikų meilę Dorothea Hurley ir tiki, jog meilės reikaluose jam labai pasisekė.

„Man tiesiog labai pasisekė,“ – juokiasi jis. „Turiu nuostabią merginą, kuri vis dar mane myli ir mums viskas pavyko puikiai iš pačio pirmo karto.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos