Jam talkins atlikėjo žmona pianistė Pei-Wen Chen (JAV), ekspresyvusis perkusininkas Pavelas Giunteris bei Varšuvos muzikos akademijos profesorius Stanisław Skoczyński (Lenkija), LVSO smuikų grupės koncertmeisteris Zbigniev Levicki.
Alexander Paley su kolegomis melomanams suteiks progą pasiklausyti rečiau skambančių ir mažiau žinomų šiuolaikinių kūrinių. Koncertą pianistas pradės vokiečių kompozitoriaus P. Ruzicka Preliudija fortepijonui. Pianistui su šiuo autoriumi teko susidurti ir gyvai bei groti jam diriguojant.
Koncerte bus atliktas ir Vytauto Bacevičiaus „Septintas žodis“ dviems fortepijonams. 1966 m. sukurtas kūrinys puikiai atskleidžia instrumento galimybes, o pats kompozitorius kritikų buvo vertinamas kaip toli pralenkęs savo amžių. Pats V. Bacevičius tikėjo, kad jo muzikai priklausys XXI amžius, tad šeštadienį melomanai galės tuo įsitikinti patys.
Klausytojų vertinimui bus pateiktas ir visiškai naujas, specialiai A. Paley prašymu sukurtas kūrinys – Loretos Narvilaitės „Ilgesio jūra“ dviems fortepijonams ir dviems mušamiesiems. Šį kūrinį galima priskirti autorės kūrinių kategorijai, kuri apibūdinama kaip „nuotaikos peizažas“. Iš Moldavijos kilęs pianistas į programą įtraukė ir savo žemiečio Vasile Zagorsky kūrinį – Rapsodiją smuikui, dviems fortepijonams ir mušamiesiems. A. Paley jaučiasi dėkingas šiam autoriui dėl savo karjeros, Rusijoje yra įrašęs vienintelę plokštelę, kuri ir yra skirta V. Zagorsky kūrybai.
Koncerte skambės ir šiuolaikinės vengrų muzikos korifėjaus Bélos Bartóko sonata dviems fortepijonams ir mušamiesiems. Išskirtinis šio kūrinio bruožas tai, kad fortepijonas čia yra vertinamas labiau kaip mušamasis instrumentas. Nors kūrinys yra sudėtingas, muzika permaininga, tačiau profesionalus muzikų ansamblis įtaigia jo interpretacija atskleis muzikos gyvybingumą bei nepaliks klausytojų abejingų.