2022 10 31

Kultūros komplekse „Sodas 2123“ prasideda šiuolaikinės muzikos renginių serija „Spalvos”

Kultūros komplekse „Sodas 2123“ tęsiasi spalį prasidėjusi trijų dalių šiuolaikinės muzikos renginių serija „Spalvos”. Pirmieji pasirodymai, skirti improvizacinei ir performatyviai muzikai, pliekė raudonai, o lapkričio 3 d. 18:00 val. „Sodas 2123“ aktų salėje skambės Kabloonak (LIVE), Kosmetikos (LIVE) ir Matildos (DJ) muzika, pažymėta mėlyna spalva, rašoma organizatorių pranešime spaudau.
Sodas 2123
Sodas 2123 / Organizatorių nuotr.

Projektas „Spalvos” siekia garsinti šiuolaikinės muzikos kūrėjus, skatinti menininkų kūrybiškumą inicijuojant ir sudarant sąlygas naujų garso kūrinių atsiradimui.

Tai – puiki galimybė pažinti alternatyvią muzikos sceną, susipažinti su skirtingomis jos kryptimis, formatais, profesionaliais bei pradedančiais kūrėjais.

MĖLYNA

Kabloonak LIVE

Kosmetika LIVE

Matilda DJ

KABLOONAK

Medžiai be lapų – Kabloonak be grupės. Trumpam pabėgęs nuo savo bičiulių, akustiškiau, bet atviriau nei įprastai, Kabloonak atliks visas savo (o galbūt ir jūsų) mėgstamiausias dainas.

Kabloonak muzika yra saugus uostas tiems, kurių pilkąsias ląsteles išvargino užtikrintai šaižus šiuolaikinio miesto ritmas. Užuovėją čia ras ir tie, kuriems gyvenimo eteryje per daug greičio ir elektros.

KOSMETIKA

Grupė, pasitelkdama žaislinių instrumentų ir delay’jaus magiją, užburia lo-fi pop psichodelikos melodijomis.

MATILDA

Matilda aka Kamilė Krasauskaitė – kūrėja ir kuratorė, pinanti kasdienos trupinėlius, būsenų manifestacijas, metaforas ir žaidimus į vieną muzikos audinį. Ji yra LTMKS narė, kurianti „Sodas 2123“ studijoje, o šiuo metu Radio Vilnius bei Palanga Street Radio rezidentė.

Programos kuratorius – Benas Trakimas.

Dizainas – Studio Cryo.

Rėmėjas – Vilniaus miesto savivaldybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis