Melomanai plūsta į Klaipėdos koncertų salę: stulbinantis lankomumo augimas, naujovės ir pokyčiai

Praėjęs sezonas Klaipėdos koncertų salės kolektyvui įsimins ilgam – prieš kelerius metus prasidėjusios permainos buvo įvertintos ir klausytojų. Muzika, kurią verta atrasti, susidomėjo net 70 proc. daugiau klausytojų lyginant su pastarųjų šešerių metų lankomumo statistika, rašoma Klaipėdos koncertų salės pranešime spaudai.
KKS repertuaro planavimo specialistė Dovilė Kirdaitė
KKS repertuaro planavimo specialistė Dovilė Kirdaitė / Organizatorių nuotr.

Rugsėjį prasidėsiantis XXI sezonas bus labiau patrauklesnis platesnei auditorijai, bilietus bus galima įsigyti patogiau, stiprinama komunikacijos komanda, įstaigos koncertai bus pristatomi kaimyninėje Latvijoje.

Permainų vėjai Koncertų salėje pūstelėjo prieš kelerius metus, kai prie įstaigos vairo stojo naujas vadovas – Tadas Grabys. Įvykę vidiniai pokyčiai pasiteisino, jie lėmė ne tik efektyvesnį administracinį darbą, bet ir labiau visuomenei patrauklų repertuarą – scenoje pasirodo daugiau naujų atlikėjų, koncertų salės meno kolektyvai dažniau koncertuoja įvairiose uostamiesčio erdvėse, renginiuose Lietuvoje ir užsienyje.

Organizatorių nuotr./Atlikėjas Avi Avital
Organizatorių nuotr./Atlikėjas Avi Avital

Klausytojai jau išgirdo iki šiol niekada uostamiestyje nebuvusius atlikėjus: į pasaulio geriausiųjų dešimtuką patenkantį Estijos filharmonijos kamerinį chorą, pasaulinio lygio klavesinininką, vargonininką ir dirigentą Claudio Astronio bei, bene, su daugiausia pasaulio orkestrų grojusį, pripažintą talentą, fortepijono virtuozą Josu de Solaun.

„Greta pasaulinio garso atlikėjų įvairovės scenoje pasirodo ir Koncertų salės kolektyvai – kamerinis orkestras, choras „Aukuras“, brass kvintetas. Jie nuolat ieško naujų saviraiškos formų ir klasikinės muzikos interpretacijų. Visa tai lemia, kad mus atranda klausytojai – tai nėra tik žodžiai, tą rodo ir skaičiai. Pernai, lyginant su pastarųjų šešerių metų vidutiniais pardavimais, bilietų parduota 10 tūkst. daugiau. Ačiū kolektyvui ir lankytojams, patikėjusiems mano vizija padaryti Koncertų salę dar labiau mylima“, – sako Klaipėdos koncertų salės vadovas. 

Organizatorių nuotr./KKS vadovas Tadas Grabys
Organizatorių nuotr./KKS vadovas Tadas Grabys

Laukiant XXI sezono pradžios Koncertų salė klausia, „Kada paskutinį kartą buvai Klaipėdos koncertų salėje?“, bei kviečia nuo rudens pasinerti į klasikinės muzikos atradimus. Jie prasidės rugsėjo 13 d. kartu su vienu žinomiausių operos solistų – Edgaru Montvidu. Taip pat koncertų salės scenoje spalį pirmą kartą pasirodys švedų pianistas, pardavęs į savo pasirodymus visame pasaulyje du milijonus bilietų – Robert Wells.

„Kartu su juo scenoje laukiama puikiai visiems žinoma atlikėja, kurios vardą laikysime paslaptyje iki paskutinės minutės. Didžiuojamės, kad pavyko pakviesti Grammy nominantą, mandolina grojantį Avi Avital. O penkiasdešimtąjį kartą vyksiančiame Klaipėdos muzikos pavasario festivalyje, pirmą kartą galėsite išgirsti net šešis svarbiausius Lietuvos orkestrus“, – apie artėjančio sezono atradimus kalbėjo repertuaro planavimo specialistė Dovilė Kirdaitė.

Organizatorių nuotr./Operos solistas Edgaras Montvidas
Organizatorių nuotr./Operos solistas Edgaras Montvidas

Pasak įstaigos vadovo Tado Grabio, XXI sezono repertuaras bus ypatingas ne tik dėl išskirtinių atlikėjų, iki šiol nekoncertavusių Klaipėdos scenoje, bet ir dėl naujo veiklos dešimtmečio pradžios. „Norime tai įprasminti, kaip įstaigos naujo etapo pradžią. Būti labiau pasiekiamais tiems, kurie nėra dažni lankytojai, tačiau kartu išlaikyti aukštą profesionalumo lygį.

Sieksime populiarinti vasaros koncertus, kuriuos rengiame po atviru dangumi, didinti organizuojamų tarptautinių festivalių žinomumą. Vienas jų, kitąmet jau ketvirtą kartą vyksiantis Tarptautinis Klaipėdos violončelės festivalis ir Davido Geringo vardo violončelės konkursas, į uostamiestį sutraukiantis muzikantus iš daugiau nei 30 šalių ir keturių planetos kontinentų“, – sako Klaipėdos koncertų salės vadovas. 

Organizatorių nuotr./Pianistas Robert Wells
Organizatorių nuotr./Pianistas Robert Wells

Netrukus Klaipėdos koncertų salė bus matoma ir Latvijoje, nes jos pristatomas klasikinės muzikos turinys turi potencialo pritraukti klasikinių programų gerbėjus ir iš šios šalies. Rinkodaros kampanija, kviesianti kaimynus atvykti į Lietuvos uostamiestį ir jo kultūrines įstaigas, startuos Liepojoje.

„Klaipėda ir Liepoja – du prie Baltijos jūros įsikūrę miestai, kurie turi bendradarbiauti ne tik instituciniu lygmeniu, bet ir aplankant vieniems kitus“, – sako Koncertų salės rinkodaros vadovė Gidonė Vaitkuvienė. Anot jos, jau netrukus įstaigos interneto svetainė bus pasiekiama latvių kalba.

Bilietus į renginius nuo šiol bus dar patogiau įsigyti – nuo rugpjūčio 1 d., naudodamiesi patogia ir aiškia paieška pirkėjai galės greitai ir nesudėtingai rasti pageidaujamus renginius ir bilietus įsigyti vos kelių mygtukų paspaudimu. Patogesnis bilietų pirkimas vyks ir mobiliaisiais įrenginiais, atsiskaityti bus galima „Apple Pay“ bei „Google Pay“.

Organizatorių nuotr./KKS rinkodaros vadove Gidone Vaitkuviene
Organizatorių nuotr./KKS rinkodaros vadove Gidone Vaitkuviene

Pirkdami bilietus kasoje, klausytojai juos galės gauti net tik atspausdintus, bet ir elektroniniu paštu. „Labai džiaugiamės nauja partneryste su „Klaipėdos koncertų sale“. Dabar kakava.lt svetainės pirkėjams galėsime pasiūlyti dar daugiau galimybių rinktis, kaip turiningai praleisti laisvalaikį Klaipėdoje“, – sako Eglė Jackūnienė, „Kakava LT“ vadovė.

Klaipėdos koncertų salė Lietuvos kultūros žemėlapyje tampa profesionalios muzikos uostu, o viso atsinaujinusio repertuaro ieškokite internetiniame puslapyje  arba skaitydami „15min“ grupės, šią vasarą tapusius Klaipėdos koncertų salės informaciniu partneriu, naujienų portalus: www.15min.lt, www.zmones.lt, www.bns.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis