Liverpulio universiteto mokslininkai suskaičiavo, kad šiame dešimtmetyje su tokiomis dainomis kaip Rihannos „Cheers“ ir Keshos „Tik Tok“ kaip niekada šlovinamos išgertuvės. Alkoholis siejamas su pasitikėjimu savimi, draugais, vakarėliais ir gera išvaizdą
Ankstesni tyrimai parodė, kad jeigu vaikai iki 16 metų nuolat mato alkoholio reklamą, stipriai išauga tikimybė, kad jie pradės vartoti svaigiuosius gėrimus.
Tyrėjai teigia, kad su alkoholiu susijusios dainos – muzikos invazijos iš JAV pasekmė.
Britų mokslininkai analizavo 1981, 1991, 2001 ir 2011 metais Didžiosios Britanijos populiariausių dainų dešimtukuose buvusias dainas.
Nustatyta, kad 1981 metais buvo 5,8 proc. dainų, kuriuose teigiamame kontekste minimas alkoholis. 2011 metais tokios dainos sudarė jau 18,5 proc. Žemiausia tokių dainų dalis buvo 1991-aisias – tuomet jos sudarė 2,1 proc. Mokslininkai teigia, kad tai gali būti susiję su reivo kultūra, kurioje buvo populiaresni narkotikai nei alkoholis.
Tyrėjai teigia, kad su alkoholiu susijusios dainos – muzikos invazijos iš JAV pasekmė. Žurnale „Music Psychology“ publikuotame tyrime rašoma, kad daugiausiai alkoholis minimas dainose iš JAV. Jis taip pat populiariausias R&B, repo ir hiphopo žanruose.
Profesorė Karen Hughes teigia, kad užslėpta reklama gali skatinti jaunimą pradėti vartoti alkoholį arba jo gerti dar daugiau. Jos teigimu, nors ir dainos žodžių negalima cenzūruoti, reikėtų pradėti rašyti įspėjimus ant albumų.