Klipo filmavimas vyko gruodžio pradžioje ir jau tuomet sulaukė daug atgarsių žiniasklaidoje – jame nusifilmavo gerai Lietuvoje žinomi kultūros veikėjai.
Marla Singer ir Wild Idler – dar neseniai susikūrusi elektroninės muzikos komanda, tačiau antra jų daina, kurią patys muzikantai apibūdina kaip pirmą rimtą bendrą kūrinį, jau po pirmosios pasirodymo radijo stotyse savaitės šovė tiesiai į topų viršūnes. Dainininkė Marla Singer pasakoja, jog dainos idėją turėjo jau seniai.
„Pagrindinė dainos mintis gimė dar tada, kai būdama maža pirmą kartą nuėjau į bažnyčią su savo močiute. Ji labai entuziastingai man daug kartų pakeliui kartojo, jog tuoj valgysime Jėzaus kūną. Pradžiai neatkreipiau dėmesio į šių žodžių reikšmę, tačiau, kai reikėjo laukti eilėje prie altoriaus ir pamačiau praeinančią pro šalį kūno ką tik „paragavusią“ moterį, kuri kramtė kažką neaiškaus, nusprendžiau, jog iš tiesų dalimis valgysime Jėzų. Tą kartą netekau sąmonės. Nuo pat tada man fanatiška meilė asocijuojasi su kanibalizmu. Visai neseniai pati labai stipriai įsimylėjau, dėl ko, beje, ir išvykau į Paryžių, tada ir supratau – atėjo metas „Kitchen Love“ dainai“, – pasakojo M.Singer.
Muzikinį klipą režisavo Titas GQ Sūdžius, kuris su dainininke netikėtai susipažino Gargžduose, tačiau jau po poros savaičių intensyviai užsiėmė bendra kūryba Prancūzijos sostinėje.
„Idėja kurti būtent tokio pobūdžio klipą buvo gerokai paveikta mano kultūrinės patirties Paryžiuje. Kai gyveni šiame mieste, kiekvieną vakarą būni labai arti elitinės kultūros, kuri, kaip ir daugelis konservatyvių dalykų, turi gana nemažai keistų tradicijų. Tokie renginiai kaip parodų atidarymai man visada atrodė makabriški ir priminė zombių filmus. Kai tik Marla užsiminė apie ketinimus kurti klipą savo dainai „Kitchen Love“, iš karto žinojau, kaip ją iliustruoti“, – pasakojo Titas.
Režisierius paaiškino, kad klipo idėja buvo parodyti paradoksalią situaciją meno pasaulyje – menas, jo manymu, negali egzistuoti be pastovių perversmų ir revoliucijų, tačiau pagrindinė meną vartojanti auditorija dažniausiai yra labai konservatyvi, tad ir netoleruojanti didelių pokyčių. Štai čia ir gimsta paradoksas, jog šios meninės revoliucijos būna surengiamos paties konservatyviausio ir elitiškiausio visuomenės sluoksnio.
„Meno pasaulis šiam klipui buvo svarbus ir dėl to, kad aš laikau Marlą ne tik unikalia dainininke, bet ir viena įdomiausių lietuvių kilmės fotografių (klipe elitiniai meno vartotojai drasko būtent jos sukurtas nuotraukas)“, – aiškino režisierius.
Marla Singer jau trejus metus aktyviai dalyvauja fotografijos pasaulyje, jos nuotraukos puošia didžiausių Lietuvos mados žurnalų viršelius, ji turėjo daug parodų Lietuvoje ir užsienyje.
Būtent dėl kritiško režisieriaus požiūrio į meną vartojančią auditoriją ir visuomenės susisluoksniavimą, dauguma klipo herojų buvo Lietuvos elito atstovai. Jau filmavimo metu, į kurį nebuvo įleidžiami žurnalistai, kilo nemažai atgarsių apie visą procesą. Klipe filmavosi tiek Lietuvos profesionaliojo meno atstovai, tokie kaip Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas, litų bei lietuviškų eurų autorius, skulptorius Antanas Žukauskas su žmona parodų kuratore Elena Žukauskiene, tiek kino pasaulio žmonės – filmų Zero ir Zero II režisierius Emilis Vėlyvis ar viens reklamos agentūros „Not Perfect“ vadovas Paulius Senūta. Klipe taip pat filmavosi pasaulinį pripažinimą pelnęs ir ką tik su Johnu Malkovichiu Gabriel‘io Salvatore‘s filme „Siberian Education“ (Sibirietiškas auklėjimas) nusifilmavęs aktorius Arnas Fedaravičius bei Lietuvos kino mėgėjams gerai pažįstamas aktorius Mindaugas Papinigis („Transsiberian“, „Zero“, „Zero II“, „Knygnešys“).
Marla Singer šiuo metu įrašinėja naujas dainas kartu su Wild Idler. Jų ateities planuose yra antrasis vaizdo klipas. Tuo tarpu Titas GQ Sūdžius renka komandą trumpo metro filmui, kurį filmuos vasario gale.
„Jei filmas susilauks sėkmės, kursiu pilno metro tęsinį, kurį filmuosiu kitąmet“, – teigia klipo režisierius.