Lietuvis tapo pirmuoju akordeonistu, kurio albumą ėmėsi leisti „Decca“, šia proga papuošusi Martyno nuotrauka savo profilį socialiniame tinkle „Facebook“, čia skelbusi vieną po kito šio muzikanto naujo albumo „#Sunday Squeeze“ kūrinių vaizdo įrašus, kuriuose Martynas ne tik grojo, bet ir komentavo muziką.
„Nepaprastas jo virtuoziškumas ir šoumeno talentas – būtent tai, ko reikia akordeonui populiarinti, ir „Decca“ pasiryžusi drauge su Martynu plėsti šio instrumento kūrybos horizontus“, – teigė vienas kompanijos vadovų Paulas Moseley. Mat albumas „#Sunday Squeeze“ stebina muzikos įvairove. M.Levickio repertuaras – nuo baroko iki šiuolaikinės populiariosios muzikos aranžuočių. Leidinys buvo pristatytas birželio 10-ąją „Spitafields“ vasaros festivalyje Londone.
M.Levickio atkaklios pastangos propaguoti akordeoną sulaukė pelnytos paspirties. Dar būdamas Londono karališkosios muzikos akademijos studentas jis savo koncertais ir programomis siekė parodyti, kiek daug galimybių slypi paprastoje akordeono „dėžutėje“, jog šis instrumentas tinka pačiam įvairiausiam repertuarui. Iš dalies dėl to Martynas bandė laimę ir „Lietuvos talentų“ televizijos šou, kuris jį plačiai išgarsino gimtinėje.
Šį rudenį sostinės Šv.Kotrynos bažnyčioje atlikėjas pristatė savo debiutinį albumą „iAccordion“, į kurį įgrojo užsienio popmuzikos hitus. Priešdėlis „i“ albumo pavadinime – tai užuomina į muzikanto troškimą paversti akordeoną tokiu populiariu kaip „iPad“ ar „iPhone“.
Metų pradžioje šis veiklus vaikinas pasirašė kontraktą trejiems metams su vadybos agentūra „The Music and Media Partnership“, tapo žinomo prodiuserio Ricko Blaskey globotiniu.
Tiesa, pastaruoju metu šis prodiuseris dirba su vokiečių smuikininku Davidu Garrettu, kuris griežia klasiką tik popstiliumi ir dažniausiai pasirodo stadionuose. Ar nelaukia toks likimas ir M.Levickio, juolab kad R.Blaskey juo susidomėjo, sumanęs išplukdyti akordeoną į plačius populiarumo vandenis, vilioti juo į koncertus įvairiausio skonio publiką? Juk charizmatiškas, mėgstantis bendrauti su publika Martynas šiems planams puikiai tinka.
Tačiau lietuvis bent kol kas, atrodo, nežada atsisveikinti ir su akademiniais koncertais. Neseniai jis pristatė rimtas programas Londono „Wigmore Hall“ bei „Royal Festival Hall“. Vienas Londono fondas skyrė Martynui stipendiją surengti koncertus prestižinėse Jungtinės Karalystės salėse.
Negana to, gegužę ir birželį M.Levickis pasirodė Davido Knottso bei Jessicos Walker kabaretinės operos „An Eye for an Eye“ pasaulinės premjeros spektakliuose britų festivaliuose.
Neblėstantį atlikėjo žingeidumą liudija ir jo programos šiųmečiame Kristupo vasaros festivalyje. Tai muzika nuo pophitų (rugpjūčio 18 d. 17 val. Šešuolėlių dvare) iki šiuolaikinių akademinės muzikos autorių kompozicijų (rugpjūčio 23 d. 21.30 val. Lietuvos etnokosmologijos muziejuje).
„Nenoriu pamiršti šiuolaikinės muzikos. Joje jaučiuosi laisvas, galiu ja pasakyti labai daug, – prisipažino virtuozas. – Tikiuosi, kad Akordeono savaitės publikai ji taps maloniu atradimu.“