Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 01 27

Naujos sostinės audiovizualinės erdvės „Pelėda“ atidaryme – „Fusedmarc“ koncertas

Penktadienį, sausio 29 dieną, Vilniuje duris atvers nauja vieta. „Pelėda“ – būtent tokį pavadinimą naujai erdvei suteikė šeimininkai – daugiausiai dėmesio skirs audiovizualinei lankytojų patirčiai.
„Fusedmarc“
„Fusedmarc“ / Organizatorių nuotr.

Atidarymo proga koncertą naujoje vietoje surengs „Fusedmarc“ – viena įdomiausių audiovizualinius menus kultivuojanti grupė Lietuvoje.

„Pelėda“ yra įsikūrusi buvusiose Profsąjungų rūmų patalpose, V. Mykolaičio-Putino g. 5. Artimoje ateityje „Pelėdoje“ vyks parodos, kūrybinės dirbtuvės, konferencijos, spektakliai, filmų peržiūros, interaktyvios veiklos bei kitokie tarpdisciplinio meno projektai.

Naujieji patalpų šeimininkai visiškai atnaujino buvusio klubo interjerą. Daugiausiai dėmesio buvo skirta akustikai gerinti. Tam tikslui iš keliasdešimties tūkstančių knygų buvo sukurti specialūs stendai, laužantys sklindančias bangas. Galutinis rezultatas nustebino net nuožmiausius skeptikus.

Pelėdoje lankytojų laukia trys erdvės: naujai pritaikyta koncertams didžioji salė, jauki chill zona bei erdvus baras.

Atidarymo proga, kaip ir pridera audiovizualinei erdvei, gyvo garso bei vaizdo koncertą surengs „Fusedmarc“. 2004-ais įkurta grupė tiek muzikos mylėtojų, tiek kritikų vos atsiradusi buvo pakrikštyta kaip vienas įdomiausių elektronikos projektų ne tik Lietuvoje bet ir Baltijos valstybėse. Pastaruoju metu grupė itin retai koncertuoja. Paskutinį kartą gyvą „Fusedmarc“ pasirodymą vilniečiai matė prieš beveik pusantrų metų. 

Po koncerto „Pelėdos“ lankytojų laukia šokiai iki paryčių su žinomais didžėjais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos