Kaip rašo BBC, buvo parduota 52 605 kopijos dainos, kuri yra tapusi neoficialiu Margaret Thatcher oponentų himnu. Po buvusios Didžiosios Britanijos ministrės pirmininkės mirties internete buvo pradėta kampanija, kurios tikslas – iškelti „Ding Dong! The Witch Is Dead“ į pirmąją populiariausių dainų sąrašo vietą.
Nuo pirmosios vietos „Ozo šalies burtininko“ daina atsiliko daugiau nei 5 700 kopijomis.
M.Thatcher šalininkų kampanijos daina „I'm in Love With Margaret Thatcher“ sąraše yra 35 vietoje – buvo parduotos 8 768 dainos kopijos.
Kompanijos, sudarančios sąrašą, atstovai teigia, kad „Ding Dong! The Witch Is Dead“ yra viena iš labiausiai prieštaringiausių dainų sąraše per visą jo gyvavimo laikotarpį.
Tokios nuomonės laikosi ne jie vieni. Pavyzdžiui, penktadienį „Radio 1“ televizijos laidos vedėjas Benas Cooperis pareiškė, kad sekmadienį per savo laidą, kurioje pristatomos populiariausios dainos, jis negros visos „Ding Dong! The Witch Is Dead“ dainos. Jis teigė, kad jam buvo nelengva atrasti balansą tarp pagarbos mirusiai politikei ir tarp žodžio laisvės. Vietoj pilnos dainos buvo pasirinkta trumpai paaiškinti, kodėl daina sugrįžo į populiariausių dainų sąrašą.
Nepaisant prieštaringumo, „Ding Dong! The Witch Is Dead“ tapo pirmąja trumpesne nei 60 sekundžių daina, patekusia į populiariausių dainų dešimtuką.