Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 04 15

Po Margaret Thatcher mirties į populiariausių dainų sąrašą grįžo „Ding Dong! The Witch Is Dead“

Savaitgalį paskelbta, kad daina „Ding Dong! The Witch Is Dead“ iš filmo „Ozo šalies burtininkas“ iš užmaršties pakilo net į antrą populiariausių Didžiosios Britanijos muzikos dainų sąrašo vietą.
Kadras iš filmo „Ozo šalies burtininkas“
Kadras iš filmo „Ozo šalies burtininkas“

Kaip rašo BBC, buvo parduota 52 605 kopijos dainos, kuri yra tapusi neoficialiu Margaret Thatcher oponentų himnu. Po buvusios Didžiosios Britanijos ministrės pirmininkės mirties internete buvo pradėta kampanija, kurios tikslas – iškelti „Ding Dong! The Witch Is Dead“ į pirmąją populiariausių dainų sąrašo vietą.

Nuo pirmosios vietos „Ozo šalies burtininko“ daina atsiliko daugiau nei 5 700 kopijomis.

M.Thatcher šalininkų kampanijos daina „I'm in Love With Margaret Thatcher“ sąraše yra 35 vietoje – buvo parduotos 8 768 dainos kopijos.

Kompanijos, sudarančios sąrašą, atstovai teigia, kad „Ding Dong! The Witch Is Dead“ yra viena iš labiausiai prieštaringiausių dainų sąraše per visą jo gyvavimo laikotarpį.

Tokios nuomonės laikosi ne jie vieni. Pavyzdžiui, penktadienį „Radio 1“ televizijos laidos vedėjas Benas Cooperis pareiškė, kad sekmadienį per savo laidą, kurioje pristatomos populiariausios dainos, jis negros visos „Ding Dong! The Witch Is Dead“ dainos. Jis teigė, kad jam buvo nelengva atrasti balansą tarp pagarbos mirusiai politikei ir tarp žodžio laisvės. Vietoj pilnos dainos buvo pasirinkta trumpai paaiškinti, kodėl daina sugrįžo į populiariausių dainų sąrašą.

Nepaisant prieštaringumo, „Ding Dong! The Witch Is Dead“ tapo pirmąja trumpesne nei 60 sekundžių daina, patekusia į populiariausių dainų dešimtuką.

VIDEO: Ding Dong! The Witch Is Dead

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?