Drauge su „GTČ“ trio (Ganelinas – Tarasovas – Čekasinas) padėjęs pagrindus Lietuvos džiazo mokyklai ir vienas pirmųjų pasaulyje pradėjęs groti solines mušamųjų instrumentų programas, Rusijos premijos „Triumf“ laureatas, savo diskografijoje turintis daugiau kaip 100 albumų ir kompaktinių plokštelių, pastarąjį dvidešimtmetį V.Tarasovas dažniausiai koncertuoja užsienyje ir itin retai – Lietuvoje. Tad specialiai šiam pasirodymų ciklui menininkas rado ne tik laisvas datas kalendoriuje, bet ir pakvietė prisijungti savo kolegas – koncertuose dalyvaus pianistas Petras Geniušas, saksofonininkas Liudas Mockūnas, kontrabosininkas Eugenijus Kanevičius, amerikiečių poetas Kerry Shawn Keys bei pasaulinio garso Rusijos pianistas Aleksejus Liubimovas.
Koncertų ciklo programa taip pat išskirtinė, nes šiemet minimos net trys šiuolaikinio meno pasauliui svarbios datos – tai žymaus amerikiečių menininko Džono Keidžo (John Cage) 100-osios gimimo metinės, avangardinės literatūros ir meno srovės Futurizmo atsiradimo šimtmetis ir prancūzų kompozitoriaus impresionisto Klodo Debiusi (Claude Debussy) 150-osios gimimo metinės.
Pirmasis penkių koncertų ciklo renginys jau įvyko birželio 29 d. ir sutapo su V.Tarasovo 65-uoju gimtadieniu. Pilnutėlei žiūrovų salei buvo pristatytas solinis perkusijos projektas „Mąstant apie Chlebnikovą“, skirtas avangardinės literatūros ir meno srovės Futurizmo 100-osioms metinėms. Netikėtai renginyje pasirodė ir gaivališką improvizaciją su V.Tarasovu surengė neeilinė muzikos pasaulio asmenybė– saksofonininkas Vladimiras Čekasinas.
Antras ciklo koncertas vyks rugsėjo 12 d. – šį kartą bus pristatytas „NADA kvartetas“ (Liudas Mockūnas – saksofonai, Eugenijus Kanevičius – kontrabosas, Vladimiras Tarasovas – mušamieji ir perkusija, Kerry Shawn Keys – eilės). Pirmą kartą „NADA kvartetas“ pasirodė publikai 2009 m. Vilniaus džiazo festivalyje, o pats projekto pavadinimas kilo iš amerikiečio poeto Kerry Shawn Keys, jau kelerius metus gyvenančio Vilniuje, eilėraščio. „Aš negaliu nepasinaudoti išskirtine galimybe ne tik muzikuoti su tokiais puikiais improvizacijos meistrais kaip Liudas Mockūnas ir Eugenijus Kanevičius, bet ir proga suteikti Jums malonumą išgirsti ir pamatyti, kaip iš šių garso siūlelių audžiama muzikinė drobė, kupina spalvų ir emocijų”, – sako V.Tarasovas.
Trečias ciklo koncertas, vyksiantis lapkričio 21 d. (Petras Geniušas – fortepijonas, Eugenijus Kanevičius – kontrabosas, Vladimiras Tarasovas – perkusija) bus skirtas garsaus amerikiečių kompozitoriaus Džono Keidžo 100-osioms gimimo metinėms. Iškilus praėjusio šimtmečio menininkas, aleatorikos pionierius, iš esmėspakeitė elektroninės muzikos istoriją, pradėjęs nestandartiškai naudoti muzikos instrumentus. D.Keidžas laikomas vienu garsiausių pokario avangardo atstovu ir vienu įtakingiausių XX amžiaus amerikiečių kompozitoriumi. Koncerte skambės šiuolaikinė kamerinė muzika, Džono Keidžo kūriniai, o taip pat Fluxus judėjimo pradininko Jurgio Mačiūno kompozicijos.
Ketvirtas ciklo koncertas – gruodžio 11 d. (Aleksejus Liubimovas – fortepijonas, Vladimiras Tarasovas – perkusija) taip pat skirtas Džono Keidžo 100-osioms gimimo metinėms. Šis vakaras bus išties ypatingas publikai tiek naujai atrasta garsiojo amerikiečių kompozitoriaus kūryba, tiek ilgai lauktu susitikimu su garsiuoju Rusijos pianistu, vargonininku, dirigentu bei pedagogu Aleksejumi Liubimovu. Koncerto programoje – šiuolaikinė XX amžiaus muzika, ekstravagantiškojo prancūzų kompozitoriaus Eriko Sati (Erik Satie) kompozicijos ir, be abejo, įdomiausi Džono Keidžo kūriniai.
Penktas ir baigiamasis ciklo koncertas vyks gruodžio 12 d. (Aleksejus Liubimovas – fortepijonas, Vladimiras Tarasovas – perkusija) ir skirtas taip pat neeilinei datai – šiemet pasaulis mini prancūzų kompozitoriaus impresionisto Claude‘o Debussy 150 – ąsias gimimo metines. Koncerto programoje du šiuolaikinės muzikos grandai – Vladimiras Tarasovas ir Aleksejus Liubimovas atliks C.Debussy “Preliudijas”, specialiai rekonstruotas fortepijonui ir perkusijai. Tai visiškai nauja prancūzų kompozitoriaus muzikinių miniatiūrų interpretacija, kuri leis iš naujoatskleisti užburiantį impresionistinės muzikos grožį, praturtintą magišku perkusijos instrumentų skambesio subtilumu.