„Ryšys su lietuvių choru „Jauna muzika“ užsimezgė kai atlikome Josepho Haidno oratoriją „Pasaulio sutvėrimas“ Jeruzalėje. Tada aš atradau išskirtinę choro dainavimo kultūrą ir disciplinuotą ansambliškumą. Kai tai išgirdau, kurį laiką tiesiog praradau gebėjimą diriguoti. Supratau, jog su šiuo elitiniu vokaliniu ansambliu noriu įgyvendinti didelį projektą“, – sakė dirigentas Karlas-Heizas Steffensas vietinei spaudai, prisiminęs 2008-ųjų metų bendradarbiavimą.
Kartu su Reino-Pfalco valstybiniu orkestru, solistais Arantza Etzenarro (sopranas), Katharina Kammerloher (meco sopranas), Benediktu Nawrathu (tenoras) ir Gérardu Kimu (baritonas), choras „Jauna muzika“ dviejuose koncertuose atliko, dirigento žodžiais tariant, vieną iškiliausių visų laikų žmonijos kūrinį – Johanno Sebastiano Bacho Mišias h-moll. Šį chorinės muzikos šedevrą Bachas kūrė kone penkiolika metų. Nors beveik visą liturginę vokalinę muziką jis rašė protestantų bažnyčiai, Mišios h-moll buvo sukomponuotos tradicinių katalikiškų mišių pagrindu. Jose kompozitorius perteikė svarbiausias būties tiesas, Dievo ir žmogaus ryšį, krikščionišką meilę.
Pirmasis koncertas rugpjūčio 24 d. įvyko itin jaukaus ir gražaus Friedbergo miesto Šv.Jokūbo bažnyčioje, kurioje po galutinio choro „Dona nobis“ taktų ir melodingų bei plastiškų K. H. Steffenso mostų publika plojo atsistojusi bei dar ir dar kartą kvietė išeiti nusilenkti atlikėjus. Friedbergo miesto gyventojams ir svečiams tai tapo dviguba švente – pirmą kartą išgirsti monumentalų kūrinį bei pasimėgauti profesionaliu aukšto lygio atlikėjų muzikavimu. Antrasis Bacho mišių atlikimas rugpjūčio 27 d. taip pat susilaukė pilnos koncertų salės bei audringų plojimų. Svarumo pridėjo ir tai, jog renginys tapo Ludvigshafeno koncertų salės sezono atidarymu.
Rugpjūčio 25 d. choras „Jauna muzika“ atliko a cappela muzikos programą Friedbergo Rotenbergo salėje. Koncerte taip pat dalyvavo ir instrumentinis Rheino-Pfalco simfoninio orkestro solistų kvintetas, kuriame klarnetu groja ir pats šio orkestro dirigentas Karlas-Heinzas Steffensas. Pastarasis ansamblis atliko Wolfgango Amadeus Mozarto ir Francis Poulenco kūrinius, o choras pateikė Baltijos šalių kompozitorių kūrybos pluoštą. Itin audringai buvo priimti Eriko Ešenvaldo „Long Road“ bei Vaclovo Augustino „Anoj pusėj Dunojėlio“, kurių atlikimas pralaužė bet kokį vokišką santūrumą ar rimtumą.