12 meno organizacijų per metus gaus 360 tūkst. eurų sostinės savivaldybės dotacijų

12 scenos menų, vizualiųjų menų, muzikos ir kino sričių organizacijų iš Vilniaus miesto savivaldybės per metus gaus 360 tūkst. eurų.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

Trečiadienį tarybai sprendimui pritarus bendru sutarimu, sutartys su organizacijomis bus sudaromos trejiems metams, jų galiojimo laikotarpiu konkurso pirmųjų vietų laimėtojams kasmet iš Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto bus skiriama 50 tūkst., antrųjų vietų laimėtojams – 25 tūkst., trečiųjų vietų laimėtojams – 15 tūkst. eurų dotacijos.

„360 tūkst. metams ir trijų metų finansavimas: 2023-iems, 2024-iems ir 2025-iems metams. Šiemet mes taryboje atnaujinome ir praplėtėme konkursinius nuostatus. Praplėtėme iki keturių meno sričių: muzikos, kino, scenos menų ir vizualiųjų menų“, – BNS sakė Vilniaus vicemerė Edita Tamošiūnaitė.

Pasak savivaldybės, iki tol organizuotuose konkursuose į Vilniaus miesto kultūros organizacijos statusą galėjo pretenduoti tik scenos menui atstovaujančios įstaigos.

Anot E.Tamošiūnaitės, į dotaciją pretenduoti galėjo organizacijos, kurių nei savininkė, nei dalininkė nėra savivaldybė arba valstybė. Iš viso buvo gautos 29 paraiškos.

Sprendimu pirmoji vieta atiteko galerijai „Meno niša“, kuri nuo šiol vadinsis – Vilniaus miesto galerija „Meno niša“. Taip pat viešajai įstaigai „Operomanija“, suteikiant vardą – Vilniaus miesto šiuolaikinio muzikos teatro prodiuserių kompanija „Operomanija“, toks statusas suteiktas ir Vilniaus miesto naujųjų idėjų kameriniam orkestrui NIKO bei Vilniaus miesto kino festivaliui „Kino pavasaris“.

„Pirmos vietos laimėtojoms suteikiamas Vilniaus miesto organizacijos statusas“, – pažymėjo vicemerė.

Tuo metu antrojoje vietoje atsidūrė MO muziejus, asociacija Meno ir mokslo laboratorija, viešosios įstaigos „Saulės muzika“ ir „Nepatogus kinas“.

Trečioji vieta atiteko viešosioms įstaigoms „Editorial“, Urbanistinio šokio teatrui „Low Air“, „Meno genas“ bei „Meno avilys“.

Savivaldybės teigimu, konkurso laimėtojai yra raginami atstovauti sostinei tarptautiniuose festivaliuose, projektuose ir renginiuose, papildyti miesto kultūrinį ir meninį įvaizdį įgyvendindamos paraiškoje numatytus perspektyvinius veiklos planus, vykdyti nacionalinę ir tarptautinę komunikaciją garsinant Vilniaus vardą.

Taip pat bendradarbiaudamos su savivaldybės administracija rengti ir įgyvendinti paraiškoje numatytas kultūrinio ugdymo programas, skirtas vaikams, jaunimui, šeimoms, senjorams ir asmenims su specialiaisiais poreikiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis