Arijus Žakas: Nespėliokime apie ateitį, spręskime dabarties iššūkius

Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktualiems skaitmeninėje erdvėje, rašoma pranešime spaudai.
Arijus Žakas
Arijus Žakas

Sugrįžtančioje „Full digital“ konferencijoje daugiausia dėmesio bus skiriama artimiausioms tendencijoms. Taip pat siekiama, kad pranešimai būtų naudingi, marketingo specialistai galėtų praktiškai pritaikyti išgirstas idėjas spręsdami kasdienius iššūkius.

„Konferencijoje marketingo specialistus kviečiame padiskutuoti apie skaitmeninę ateitį. Susitelksime į praktinius pranešimus, kaip tinkamai pasiruošti artimiausiems iššūkiams. Tai, kas vyksta skaitmeninėje erdvėje dabar, yra aktualiau negu bandymai spėlioti, kur būsime po kelerių metų. Ateitį pasitikti lengviau, kai žinai, kam ruoštis“, – kalba A.Žakas.

Diskutuos apie skaitmeninių kanalų derinius

Per pandemiją į online erdvę perkelta konferencija šiais metais vėl vyks gyvai. Tai leidžia aiškiau susitelkti į pranešimus, nesiblaškyti į pašalinius veiksmus, išlaikyti dėmesį.

„Konferenciją rengiame metų pabaigoje, kad padėtume pasitikrinti kitų metų marketingo planą. Renginio dalyviai galės įvertinti turimą viziją ir kitų marketingo specialistų idėjas, kurios gali būti naudingos“, – apibendrinta pašnekovas.

Pranešimų temos bus aktualios įvairių grandžių marketingo ir komunikacijos specialistams – nuo projektų vadovų iki rinkodaros vadybininkų ir vadovų.

A.Žakas pabrėžia, kad vartotojų elgesys nuolat keičiasi. Todėl skaitmeninio marketingo sritis yra labai dinamiška. Marketingo specialistams reikia ieškoti geriausio skaitmeninių kanalų derinio ir formatų, kaip pasiekti tikslines auditorijas. Apie tai bus diskutuojama konferencijoje.

Pranešėjai kalbės apie praktinį dirbtinio intelekto pritaikymą skaitmeniniam marketingui. Taip pat palies e. komercijos prognozes, naujausias skaitmeninio dizaino tendencijas, skaitmeninį turinį, reklamas ir jų optimizavimą, Google produktus ir kitas temas.

Laukia beveik 30 pranešėjų

Konferencija šiemet išlaikys ambicingą formatą – beveik 30 pranešėjų rengia 12 minučių trukmės pranešimus. Pasak organizatorių, toks formatas pasiteisino, jis padeda išlaikyti konferenciją dinamišką, apžvelgti daug skirtingų temų.

A.Žako teigimu, svarbiausia yra turinio kokybė. Visi pranešėjai yra puikūs marketingo specialistai, galintys pasidalinti įžvalgomis. Jie gali įkvėpti naujų minčių, idėjų, įgyvendinamų praktiškai.

„Žiūrovų lūkestis turėtų būti per vieną dieną išgirsti bent kelias idėjas, kurias galima bus pritaikyti savo kasdieniame darbe ir matyti apčiuopiamą naudą“, – kalba konferencijos organizatorius.

Šiais metais „Full digital“ pranešimus skaitys daugiau kaip 25 pranešėjai. Jau žinoma, kad savo patirtimi konferencijoje dalinsis „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, verslininkė ir viena ryškiausių Lietuvos influencerių Ieva Mackevičienė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala ir daugybė kitų.

„Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 18 dieną koncertų salėje „Compensa“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis