Atrinkti 20 kandidatų į naują Kultūros tarybą

Antradienį Kultūros ministerijoje atrinkti 20 pretendentų į Lietuvos kultūros tarybos narius.
Kultūros ministerija
Kultūros ministerijoje atrinkti 20 pretendentų į Lietuvos kultūros tarybos narius. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Į pretendentų sąrašą pateko aktorius Vytautas Anužis, rašytojai Rimantas Kmita, Alvydas Šlepikas, architektas Rolandas Palekas, eseistas Ernestas Parulskis, buvusi kultūros viceministrė Nijolė Laužikienė, teatrologė Ina Pukelytė, menotyrininkės Agnė Narušytė bei Ramutė Rachlevičiūtė, dailėtyrininkas Viktoras Liutkus, kiti.

Iš jų kultūros ministrė Liana Ruokytė-Jonsson su Lietuvos kultūros ir meno taryba prie Kultūros ministerijos atrinks dešimt kandidatų, jie bus pateikti tvirtinti Vyriausybei.

Pretendentus galėjo siūlyti ir fiziniai, ir juridiniai asmenys. Jais turi būti nepriekaištingos reputacijos asmenys, žinomi pasiekimais kultūros ar meno srityse, turintys ir ne mažesnę kaip 5 metų patirtį įgyvendinant kultūrinius projektus.

Kultūros ministrė Vyriausybei tvirtinti teiks ir tarybos pirmininko kandidatūrą.

Pretendentus galėjo siūlyti ir fiziniai, ir juridiniai asmenys. Jais turi būti nepriekaištingos reputacijos asmenys, žinomi pasiekimais kultūros ar meno srityse, turintys ir ne mažesnę kaip 5 metų patirtį įgyvendinant kultūrinius projektus.

Kandidatus iš pasiūlytų pretendentų atrinko specialūs rinkėjai.

Pirmosios Lietuvos kultūros tarybos narių kadencija baigsis birželį.

Kultūros taryba atsakinga už kultūros ir meno programų, projektų ir kitokių priemonių finansavimą. Ji taip pat turi administruoti Kultūros rėmimo fondo lėšas, skirti kultūros ir meno kūrėjams stipendijas ir kitokią finansinę paramą, organizuoti kultūros ir meno tyrimus, koordinuoti jų įgyvendinimą, stebėti, kaip įgyvendinami projektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis