Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Balticbest“: trims Baltijos sesėms – iššūkis pasitikrinti kūrybiškumo galią

„Best Marketing“, kūrybinių festivalių „Kanų liūtai“ ir „Eurobest“ atstovas Estijoje, švenčia savo 10-ąjį gimtadienį ir skelbia kūrybinį festivalį „Balticbest“.
Smegenys
Kūrybiškumas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pagrindinis „Balticbest“ tikslas – reklamuoti „Eurobest“ festivalį Baltijos regione – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Balticbest“ bus organizuojamas pagal tuos pačius principus (kategorijos ir taisyklės) kaip „Eurobest“ festivalis. Teisėjai turi dalyvavimo „Eurobest“ patirtį ir, svarbiausia, visi festivalio „Balticbest“ „Grand Prix“ laimėtojai automatiškai keliaus varžytis „Eurobest“ festivalyje.

Kadangi daugelis regiono klientų renkasi vieną pagrindinę agentūrą Baltijos šalyse, tai suteikia puikią galimybę apžvelgti, kurios agentūros regione yra geriausios.

„Skirtingai nuo kai kurių kitų regioninių festivalių, „Balticbest“ yra atviras tik agentūroms iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos. Kadangi daugelis regiono klientų renkasi vieną pagrindinę agentūrą Baltijos šalyse, tai suteikia puikią galimybę apžvelgti, kurios agentūros regione yra geriausios“, – pasitikrinti jėgas provokuoja „Balticbest“ prodiuseris Hando Sinisalu.

„Balticbest“ festivalis vyks Pernu rugpjūčio 29 dieną. Tikimasi sulaukti maždaug 200 atstovų iš trijų Baltijos šalių.

Be apdovanojimų ceremonijos festivalis siūlo aukšto lygio konferencijos programą su geriausiais Europos kūrybininkais ir lyderiaujančiais reklamos užsakovais.

Tikimasi, kad paskutinį vasaros savaitgalį vyksiantis festivalis įkvėps geriau pasirengti naujam  verslo sezonui, prasidėsiančiam jau rugsėjį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos