Pianistas P.Geniušas pripažįsta, kad Johano Sebastiano Bacho prancūziškąją siuitą koncerte jis atlieka pirmą kartą. Iš kitų Lietuvos pianistų P.Geniušas dažnai išsiskiria muzikos formų išraiškomis, ieško nekasdienių muzikinių potyrių.
Koncerte nuskambėjo ir romantiška, bet, pasak P.Geniušo, kartu ir sudėtinga Sergejaus Rachmaninovo sonata. Pianistas drauge su Čiurlionio kvintetu atliko Filipo Glaso, Frederiko Šopeno kūrinius ir vieną tobuliausių kamerinio žanro kūrinių – Antonino Dvoržako styginį kvintetą.
„Man yra tekę groti vos ne Norvegijos taigoje, ir kažkokiam namely prie ežero, ir prie fiordų, ir kažkokioj Centrinėj ir Vakarų Europoj, o Dvoržako kvintetas labai gražus ir kupinas didžiulės energijos“, – teigė pianistas.
Anot jo, dažnai koncertuojančio išskirtinėse Europos salėse, akompanuojančio dramos spektakliui, baletui ar net kabaretui, groti Lietuvoje ypatinga. Esą mūsų žiūrovai dažnai reiklesni, nei kitur. O koncertuoti tarp bažnyčios griuvėsių – išskirtinis jausmas.
Bartninkų bažnyčios šventoriuje atidaryta Kristinos Norvilaitės grafikos darbų paroda – „Aš klausausi muzikos“. Pasak menininkės, jos paveikslus nesunku iššifruoti – Sergejaus Rachmaninovo muzika siejama su mėlyna ir žydra spalvomis, Sergejaus Prokofjevo su raudona ir pilka, o Frederiko Šopeno ir Roberto Šumano – geltona.