Nors Bjarke Mogensenas Lietuvoje vieši nebe pirmą kartą, tačiau Klaipėdoje tai bus pirmasis jo pasirodymas. 27 metų akordeonininkas yra tikra žvaigždė nuo seno akordeono tradicijas puoselėjančioje Danijoje. Akordeoną jam ant pečių „pririšo“ vos sulaukus septynerių. Būdamas trylikos šis atlikėjas tiesioginiame televizijos eteryje debiutavo su Miuncheno orkestru kaip solistas, o keturiolikos laimėjo aukso medalį ir Talento prizą tarptautiniame jaunųjų muzikų konkurse Berlingske Tidende Kopenhagoje (Danija), taip pat gavo Jacobo Gade stipendiją. Staigus atlikėjo populiarumo šuolis gimtinėje įvyko tuomet, kai jis laimėjo Danijos radijuje ir televizijoje transliuotą DR2 jaunųjų instrumentalistų konkursą Play for life ir tais pačiais metais – Victor Borge Music Prize. B. Mogensenui taip pat buvo paskirta Borge Schroder ir Hetha Finnerup muzikos stipendija bei HRH Princo Henriko fondo dotacija.
Akordeonininkas aukščiausiais įvertinimais baigė studijas Karališkoje muzikos akademijoje Kopenhagoje, laimėjo ne vieną prizą tarptautiniuose muzikos konkursuose, jo pasirodymus tiesiogiai transliavo per televiziją. Kaip solistas ir kamerinio ansamblio dalyvis Bjarke koncertavo didžiausiose Europos koncertų salėse.
B. Mogenseno repertuaras apima labai platų kompozicijų akordeonui spektrą. Šalia akademinės muzikos akordeonistas atlieka tango stilistikos kūrinius ir Rytų Europos folklorą, taip pat ruošia projektus su roko muzikantais.
Artimiausiuose Šv. Kristoforo kamerinio orkestro veiklos planuose – kelių operų pastatymai, koncertai su įvairiais solistais, gastrolės Rusijoje ir kitose Europos šalyse. Prie šiais metais jau atliktų didžiųjų darbų galime priskirti ir neseniai festivalyje „Permainų muzika“ nuskambėjusį Broniaus Kutavičiaus ciklą „Metai“ (pagal K. Donelaičio poemą), kurį orkestras išpildė kartu su Klaipėdos choru „Aukuras“ ir aktoriumi Dariumi Meškausku. Šis orkestras, kaip vienas stipriausių ir universaliausių mūsų šalies kamerinių orkestrų, yra pakviestas atstovauti Lietuvai tarptautiniame projekte New Music: New Audiences (New:Aud). Jame kartu su 31 kolektyvu ir 16 muzikos organizacijų iš 17 Europos šalių ne tik ieškos naujų raiškos formų, erdvių, bet ir keisis repertuaru, dirbs grupėse, ieškodami netradicinių, originalių sprendimų, kaip šiandieniniame pasaulyje išlaikyti jau esamą bei pritraukti naują klausytoją.
Muzikos kritikas Normanas Lebrechtas apie B. Mogenseną sako, jog „vieną kartą jį išgirdęs, niekuomet nepamirši“.