„Per konferenciją kvietėme diskutuoti apie skaitmeninę rinkodarą ir artimiausias jos tendencijas. Taip pat dalyviai galėjo išgirsti pranešimų apie naujausias technologijas, turinio kūrimą iš pačių influencerių lūpų, pakvietėme ir didžiųjų naujienų portalų atstovus. Kėlėme pagrindinį tikslą – pateikti praktiškai kiekvieno marketingo srityje dirbančio specialisto kasdienėje veikloje pritaikomų idėjų“, – sako vienas iš „Full digital“ organizatorių, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas Arijus Žakas.
Konferencijoje pranešimą skaičiusi Simona Vilkaitė-Marcinkevičė, „Meta“ kūrybos vadovė, akcentavo, kad reikėtų pasikliauti algoritmais, kad suvoktume, kurie veiksmai tikrai veikia. Ji kalbėjo apie personalizuotų, konkrečiam vartotojui asmeniškai svarbių sprendimų svarbą. Ji pabrėžė, kad nėra vienos idėjos, kuri tiktų visiems, todėl svarbu turėti diversifikuotą strategiją.
Marketingo specialistams A.Žakas akcentavo, kad rinkodaros planas, kurio laikomasi aklai, neturi prasmės ir daugiau dėmesio reikėtų skirti planavimui. Tai yra nuolat reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius ir atsižvelgiant į juos koreguoti planą.
„Havas Digital Kyiv“ vykdantysis direktorius Denys Lohvynenko pristatė, kokie išplėstinės realybės įrankiai jau naudojami ir kaip jie paveiks rinkodaros sritį, kaip prekių ženklai juos įtraukia į savo kampanijas ir kaip XR technologijos padeda diferencijuoti vartotojų patirtis bei mažinti kaštus.
Pranešėjai daug dėmesio skyrė medijos kanalų paieškai ir jų deriniui, skaitmenizacijos svarbai, technologijų įtakai marketingo sprendimams. Buvo akcentuojama ir komunikacijos svarba, asmeninio žurnalistų bei komunikacijos specialistų santykio vertė.
Viena ryškiausių Lietuvos influencerių Ieva Mackevičienė atskleidė, kad konferencijoje dalyvavo pirmą kartą. Ji papasakojo, kaip atrodo turinio kūrėjo kasdienybė ir su kokiais iššūkiais susiduria prekių ženklai, ketindami pasinaudoti influencerių paslaugomis.
Jonas Valatkevičius, „Havas Creative“ kūrybos vadovas, konferencijos dalyviams pristatė patirtis su skaitmeninio draugo programėle ir atskleidė, kad dirbtiniam intelektui yra gerokai lengviau simuliuoti emocijas ir tarpusavio ryšį, nei atlikti loginius funkcinius veiksmus.
„Džiaugiamės, kad ir šiais metais išlaikėme dinamišką konferencijos formatą, suteikėme galimybę išgirsti tiek daug koncentruotų pranešimų. Tikime, kad renginio dalyviai išsinešė praktinių idėjų, kurias galės pritaikydami kurdami kitų metų rinkodaros planus“, – kalba A.Žakas.
Pasak organizatorių, matydami didžiulį marketingo bendruomenės susidomėjimą, kitų metų konferencijoje jie vėl ieškos aktualiausių temų ir sieks dalintis naujausiomis tendencijomis rinkodaros srityje.
Konferencijoje pranešimus skaitė ir „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala.