Kuo šis pastatymas skirsis nuo ankstesnių? Kūrėjų grupė, mąstydama apie šio spektaklio pastatymą, peržiūrėjo bene visus egzistuojančius operos pastatymus, jos inscenizacijas įvairiausiose scenose. Pasak spektaklio režisieriaus Eimunto Nekrošiaus, „labiausiai nesinori kartotis, norisi išvengti operinių šablonų, kita vertus – istorija yra tokia, kokia yra, ir pabaigoje vis tiek yra mirtis. Ir muzika neleidžia eksperimentuoti.“
Režisieriaus E. Nekrošiaus stilius teatre jau tampa legenda, matyt, ir šiame pastatyme bus ieškoma giliausių dramos klodų ir prasmių. Tam tarnauja ne vien išraiškingos mizanscenos, tačiau ir scenografija, ir kostiumai.
„Moterims jie bus labai moteriški, vyrams – labai vyriški, – sako kostiumų dailininkė Nadežda Gultiajeva. – Svarbios visos kostiumų detalės, kurios, esant reikalui, gali pavirsti ir butaforijos elementais. Galima tėkšti toną grožio į sceną, bet tai nepadės... Noriu, kad kostiumai atskleistų personažų vidų, jų charakterius.“
Tačiau statytojai vengia kalbėti ir pasakoti apie spektaklio detales, nes viskas bus atskleista premjeros metu.
Operos „Otelas“ premjera numatyta kovo 18, 19 ir 20 d. Laikas prieš ją – labiausiai įtemptas teatre. Repeticijos vyksta ryte ir vakare, savo partijas ruošia solistai, repetuoja choras, orkestras, kol pagaliau visi įžengs į sceną kurti bendrą teatro stebuklą.